ال‌جی گوشی V10 را راهی بازار کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ال‌جی مدتی پیش گوشی V10 را معرفی کرده بود. این تلفن همراه هوشمند به‌تازگی راهی بازار شده است.

ال‌جی گوشی V10 را در آمریکا، چین و هنگ‌کنگ عرضه کرده و در آینده این محصول را در بازار کشورهای آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین به فروش می‌رساند.

براساس اطلاعات منتشر شده، محصول جدید این شرکت ابتدا در آمریکا، چین و هنگ‌کنگ عرضه می‌شود. البته ال‌جی اعلام کرده که در آینده این گوشی را در بازار کشورهای آمریکای شمالی، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین عرضه خواهد کرد.

گوشی V10 شرکت ال‌جی یک محصول رده‌بالا به شمار می‌رود که دو صفحه نمایش دارد. یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD و یک صفحه نمایش ۲٫۱ اینچی با دقت تصویر ۱۰۴۰ در ۱۶۰ پیکسل روی این محصول قرار گرفته است. در صفحه نمایش دوم می‌توان برخی از برنامه‌هایی که بیشتر از آن استفاده می‌شود را قرار داد. همچنین اطلاعات مختلفی هم در صفحه نمایش دوم، دیده می‌شوند.

V10

دو عدد دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی روی این محصول قرار گرفته است. یکی از این دوربین‌ها از زاویه دید استاندارد و دیگری از زاویه دید عریض بهره می‌برد که برای عکسای‌های سلفی در شرایط مختلف مناسب خواهند بود. یک دوربین پشت ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 هم روی این تلفن همراه مشاهده می‌شود.

تلفن همراه V10 از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۸، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. وجود سنسور تشخیص اثر انگشت، پشتیبانی از کارت حافظه، یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول به شمار می‌روند.

منبع: LGNewsroom

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. علی

    فقط LG …

  2. Alien

    ظاهرش که عالیه

  3. امیر

    فوق العاده س

  4. amin

    واقعا گوشی عالیه . بازم خلاقیت خودش ر و به روخ شرکت هایی مثل سامسونگ htc … کشید که از اپل تقلید می کنند و حاضر نمی شند که حداقل در طراحی گوشی هاشون خلاقیت به خرج بدن . واقعا زیباست من اس۶ دارم ای کاش صبر می کردم.

    1. ali sobhani

      به نام خدا
      سلام
      علی سبحانی هستم
      در گوگل کروم
      اینجا
      دیجیکالاســــــــــــــــــــت
      کپی های ال جی فعلا از سامسونگ:
      همین ال جی v10 صفحه نمایش دومش کپی اصیل از سامسونگ commune
      وجود قلم در گوشی هایی که پسوند stylus دارند
      حضور چراغ ال ای دی برای اعلان ها
      فبلت
      گوشی ال جی ال ۹۰ کلــــــــــــــــــش از سامسونگ کپی شده
      قابلیت مولتی ویندو که اختراع سامسونگ بود
      صفحه نمایش های خمیده که جی فلکس کپی از گلکسی راوند بود
      اینش از سامسونگ کپی نیست:گوشی هاش مثل شلوار لی و کفش های چرمی میمونه
      حالا خلاقیتاش:
      .
      .
      .
      آها یادم اومدکلید پاورش اومد عقب عین موتورولا شده دیجیکالا ممنون لطفا ثبت کن

      1. محمد زمان

        لطفا حرفی بزنید که درست باشه نه حرفی که بیهوده باشه هر وسیله یاایده ویا اختراعی که یک شرکت میکنه رو هر شرکتی می تونه کپی برداری کنه مثلا حسگر اثر انگشت که ماله شرکت اپل هست یا ایده چرم ولی که برای شرکت ال جی هست و استفاده از قاب فلزی از که باز هم اولین شرکتی که کامل استفاده کرد به اپل میشه اشاره کرد و فست شارژینگ که سامسونگ اون رو طراحی کرد به طور مجزا تر وسر گردنی بالاتر از شرکت های دیگه با این حساب شما نمی تونی بیخود به شرکت ها ایراد بگیری و توهین کنی همین کارهاست که باعث دعوا وجنجال میشه و اصلا حق توهین به دیگران رو هم در فضای مجازی ندارید. با تشکر از اطلاع رسانی خوب بچه های گروه فوق العاده خوب دیجی کالا مگ. باز هم ما را در دنیای فناوری راه نمایی کنید .

      2. ali sobhani

        سلام دوست عزیزم من قصد توهین ندارم و نداشتم نمیگم ال جی بده من حتی قصد اینم نداشتم که به این بحث بپردازم ،به هر حال اگه برداشتتون این بود عذر میخوام .
        اولا حسگر اثر انگشت مال اپل نبود و این حسگر عمری ۲۰ ساله داره ،حالا اگر سامسونگ این اسکنر رو تو گوشیش نمیذاشت شما اپلو نمیکوبیدید تو سر ما که چرا سامسونگ کلید هوم فیزیکی داره ولی اثر انگشت نه؟؟؟؟
        ثانیا قاب فلزی اختراع نیست در ضمن سامسونگ wave 3 فلزی بود و قبل از اپل ساخته شد قبل از اونم گوشی های ناهوشمند چنین حالتی داشتن
        فست شارژینگ رو که اسمش رو خودشه چیه دیگه شارژبی سیمو نمیتونید انکار کنید
        در ضمن من چند کپی دیگه هم نام برده بودم لطفا اگر میتونید پاسخی برای اونها هم بدید
        بازم میگم ببخشید اگه واسه قبل ناراحت شدید من به کسی قصد توهین نداشتم

      3. محمد JWD

        آقای صبحانی عزیز من طرفدار برند ال جی نیستم…و با سامسونگ هم دشمنی ندارم…اما جهت اطلاعتون بگم که سامسونگ خدای کپی برداری توی محصولاتش هست! و بقیه کمپانی ها رو توی کپی برداری رو سفید کرده…

        مثال میزنم:
        ۱- صفحه نمایش AMOLED ( جهت اطلاع شما و خیلیا که فکر میکننAMOLED رو سامسونگ آورد به بازار باید بگم نوکیا بود که اولین بار این فناوری رو در ماه اکتبر سال ۲۰۰۸ به دنیای دیجیتال معرفی کرد! اولین گوشی دنیا با صحنه نمایش AMOLED نوکیا N85 هستش )
        ۲-قابلیت ضد آب بودن ( اولین گوشی ضد آب دنیا رو کمپانی کاسیو در سال ۲۰۰۵ به دنیای دیجیتال عرضه کرد که نام کامل محصول کاسیو Canu 502S هستش و بعد از اونم سونی اریکسون گوشی های ضد آب تولید میکرد و بعدشم که سونی از اریکسون جدا شد ، همچنان کمپانی سونی ( که من چندان دل خوشی از بخش موبایلش ندارم ) این راه رو ادامه داد و داره میده ، سامسونگ هم دید که سونی داره توی گوشی های پرچمدار و میان رده اش از قابلیت ضد آب استفاده میکنه به همین دلیل گوشی ضد آب گلکسی اس ۵ رو عرضه کرد که البته به هیچ وجه ضد آب بودنش قابل قیاس با بیشتر گوشی های ضد آب کمپانی های تولید کننده گوشی ضد آب مثل سونی ، سونیم ، کترپیلار ، کایوسرا و … نیست و عملکرد بسیار ضعیف و تقریباً غیر قابل قبولی داره…
        ۳- حسگر اثر انگشت ( اولین گوشی با حسگر اثر انگشت در دنیا را کمپانی پنتک در سال ۲۰۰۴ به دنیا عرضه کرد! پس از اون چند کمپانی دیگه از جمله توشیبا، ساژم ، اچ تی سی ، ال جی ، فیلیپس ، موتورولا ، اپل و … از این حسگر استفاده کردن و سامسونگ هم با توجه به رقابتی که همیشه میخواسته با اپل داشته باشه حسگر اثر انگشت رو برای اولین بار توی محصولاتش رو روی گوشی گلکسی اس ۵ استفاده کرد که حسگر این گوشی به حدی عملکرد بدی داشت که خیلی ها معتقد بودن ای کاش اصلا روی گوشی استفاده نمیشد چرا که گلکسی اس ۵ فقط اسم حسگر اثر انگشت رو یدک میکشه! و این حسگر بشدت ضعیف عمل میکنه!
        ۴- شباهت بسیار زیاد پرچمدارهای امسال گلکسی با محصولات کمپانی اپل! ( از جمله: حذف قابلیت تعویض باطری توسط کاربر ، حذف قابلیت استفاده از درگاه microSD و ارائه گوشی ها در نسخه های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ، طراحی بسیار شبیه به گوشی های اپل! )
        و بسیار موارد دیگه که به راحتی نمیشه توی این مطلب اونها رو گنجاند!

        اما با همه ی این وجود سامسونگ نبوغ و ابداع هایی هم داشته که قابل تحسین هستن…همونطور که سایر کمپانی های دیگه از جمله همین ال جی نبوغ و ابداعاتی داشته اند…
        در دنیای دیجیتال این اتفاقات زیاد افتاده ، میوفته و خواهد افتاد! و به قولی این داستان ها ادامه دارد…

        موفق باشید.

      4. ali sobhani

        من سبحانی هستم
        اسکنر اثر انگشت ۲۰ سالشه و اپل هم فقط ۲۰۱۳ تو ۵ اس گذاشت بعد از اون اچ تی سی یه اسکنر داغون رو وان مکس گذاشت
        درباره حذف باطری
        این اپل نبود که برای اولین بار این حالتو به گوشیش داد و نوکیا گوشی ای ساخت که باطریش عوض نمیشد و با حفظه ۵۱۲ مگ و۱ گیگ وارد شد اگرم اینطور باشه این یک ابداع نیست یک پسرفته و هر گوشی ای بدنه فلزی داشته همین بوده(البته یکپارچه)
        در مورد ضد آب هم بگم که برادر ما گوشی میخوایم که ازش استفاده کنیم نه اینکه بگردیم ببینیم قبلا کیا از فناوری هاش استفاده کرده گوشی های غیر هوشمند ضد آب تا سال ۱۹۹۸ من یادمه تو بازار بود
        صفحه امولد مال نوکیا بود،این درباره گوشیها درسته ولی من یادمه۹ سال پیش که میخواسیتیم تلوزیون بخریم روش نوشته بود امولد دیسپلی در ضمن صفحه سوپر امولد با امولد فرق میکنه چون نور بیشتر،کنتراست طبیعی تر ،جزییات بیشتر و رزولوشن این دو زمین تا آسمون فرق داره و سوپر امولد گزینه های زیادی برای تغییر نمایش به حالت دلخواه داره تنها شباهت توی اینه که هردو از نور پس زمینه بهره نمیبرند. به هر حال همه شرکتها کپی داشتن.
        همه ی شرکتها برای نجات خودشون نیاز دارن از فناوری های گوناگون استفاده کنن که طبیعتا تعدادی از اونا قبلا استفاده شده ولی این موضوع برای من و شما فرقی نمیکنه چون ما خود گوشیو میخوایم که ازش استفاده کنیم و لذتشو ببریم و دعوا سر کپی کلـــا عبث حساب میشه !!!ببخشید وقتتونو گرفتم
        موفق باشید

      5. احسان حسنخانی

        جناب سبحانی ! شما حق ندارید اینجور صحبت کنید !
        حضور چراغ ال ای دی رو که حتی گوشی های ساده ی ۱۲-۱۳ سال پیش هم داشتن ! مثل زیمنس !
        وجود قلم هم که اگه درست یادم باشه از سونی اریکسون هست با گوشی های p1 و p990 !
        فبلت هم که اصن ربطی به سامسونگ و شرکت خاصی نداره ! صرفا سامسونگ اولین شرکتی بود که گوشی بزرگتر از ۵ اینچ تولید کرد و فبلت هم ترکیبی از اسم فون و تبلت هست !
        مولتی ویندو هم که یه قابلیت نرم افزاری هست که به گوگل و اندروید برمیگرده !
        من صرفا طرفدار سونی هستم ! ولی گوشی الجی دست میگیرم و به همه میگم سامسونگ بخرید !
        اما نواوری های الجی :
        بدنه ی چرمی که ۱۲ روز فراوری این چرم طول میکشه ! و این حق انتخاب رو هم شما داری تا مدل پلاستیکی رو بخری !
        کلید پاور و ولوم که به پشت رفتن و این فوق العاده هست ! من که واقعا مونم چرا باقی شرکت ها اینکار رو نمیکنن که البته ایسوس اینکار رو کرد !
        فوکوس لیزری هم که اقدامی تاریخی بود ! که البته غیر از اون فوکوس فوکوس معمولی هم داره !
        و تنظیمات فوق العاده در دوربین که در الجی جی۴ مشاهده شد که من در هیچ گوشی ای ندیدم و از کسی هم مشابه اش رو ندیدم ! البته ناگفته نماند این تنظیمات قطعا به سخت افزار بستگی داره !
        و دابل ناک و ناک کد که دیگه جای بحثی باقی نمیزاره !
        من نمیخوام یه شرکتی روبالا ببرم و یه شرکتی رو پایین بیارم !
        میخوام بگم که اگه لازم باشه میشه برتری هایی رو پیدا کرد که باهاش یه شرکتی رو بالابرد !
        و اینرو هم میدونم که شرکتهایی مثل ساسونگ اپل یا الجی یا سونی یا هرشرکتی ! که بالا اومدن تو بازار با این نظرات ما پایین نمیان !
        ممنون از دیجی که نظرمو ثبت میکنه !

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه