ال‌جی یک تبلت ۱۰.۱ اینچی معرفی خواهد کرد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت ال‌جی قصد دارد در مراسم IFA از تبلت G Pad II 10.1 رونمایی کند.

شرکت ال‌جی تا این لحظه تبلت‌های مختلفی را راهی بازار کرده است. این شرکت که به تازگی تبلت LG G Pad II 8‌ را در کره جنوبی عرضه کرده، قصد دارد مدل ۱۰.۱ اینچی آن را هم معرفی کند.

ال‌جی اعلام کرده که قصد دارد در نمایشگاه IFA که در شهر برلین برگزار می‌شود، از تبلت G Pad II 10.1 رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد که وضوح صفحه نمایش این محصول ۱۲۰۰×۱۹۲۰ پیکسل است و تراکم پیکسلی ۲۲۴ppi را پیش روی کاربر قرار می‌دهد. به احتمال زیاد برای این تبلت از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۰ استفاده شده است. در این چیپ‌ست یک پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت ۲.۲۶ گیگاهرتز و یک پردانزده گرافیکی Adreno 330 دیده می‌شود.
یکی از قابلیت‌های اصلی این تبلت ۱۰.۱ اینچی، باتری قرار گرفته روی آن خواهد بود. برای این محصول از یک باتری ۷۴۰۰ میلی‌آمپری استفاده شده که براساس گفته‌های ال‌جی این باتری بیشترین ظرفیت در بین تبلت‌های موجود دربازار را دارد. شرکت ال‌جی برای این تبلت قابلیتی به نام Reader Mode به وجود آورده که باعث می‌شود کاربران بتوانند کتاب‌های الکترونیکی خود را بهتر بخوانند. در این حالت نور پس‌زمینه دستگاه به‌شدت کاهش پیدا می‌کند تا چشم کاربر را در زمان مطالعه اذیت نشود.

LG-G-PAD-10-1
از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به حالت Dual View که باعث می‌شود دو برنامه به شکل همزمان روی صفحه نمایش دیده شوند، اشاره کرد. لازم به‌ذکر است که برنامه آفیس شرکت مایکروسافت که  به‌تازگی برای سیستم‌های اندروید عرضه شده، به صورت پیش فرض روی این تبلت قرار گرفته است. همچنین با خرید این محصول می‌توانید از ۱۰۰ گیگابایت فضای ابری رایگان روی سرویس OneDrive برای مدت دو سال بهره‌مند شوید. هنوز قیمت این محصول اعلام نشده، اما به‌نظر می‌رسد ال‌جی آن را در دو مدل فقط Wi-Fi و Wi-Fi به همراه LTE عرضه خواهد کرد.
شرکت ال‌جی به این موضوع اشاره کرد که این محصول برای انجام دادن کارهای چندرسانه‌ای مختلف طراحی شده و کاربران می‌توانند چند برنامه را روی صفحه نمایش بزرگ آن اجرا کنند. باتری در نظر گرفته شده برای این تبلت هم روی قدرت پردازشی آن تاثیرگذار بوده و سرعت بیشتری را برای اجرای برنامه‌ها به همراه آورده است.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه