ال‌جی ۴۰۰۰۰ دستگاه G6 در چهار روز فروخت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوشی ال‌جی G6 که در نمایشگاه MWC 2017 معرفی شد بازخوردهای بسیار مثبتی دریافت کرد. این گوشی دیگر ساختار ماژولار گوشی G5 را دنبال نمی‌کرد و ساختیاری استاندارد داشت. اتفاقی که باعث شد کاربران باز هم روی خوش به محصولات جدید ال‌جی نشان دهند.

براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت ZDNet Korea، شرکت ال‌جی موفق شده نزدیک به ۴۰ هزار دستگاه گوشی G6 در مدت ۴ روز بفروش برساند. البته گفته شده که بیشتر این فروش مربوط به کشور کره جنوبی می‌شود؛ چرا که ال‌جی به همراه گوشی جدید خودش کلی لوازم جانبی رایگان هم به خریداران می‌داده است.

پرچم‌دار جدید شرکت ال‌جی از صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت +QHD بهره می‌برد. این صفحه نمایش نسبت تصویر ۱۸:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. ال‌جی ادعا کرده که این صفحه نمایش بهترین کیفیت را دارد و می‌تواند تصاویر و ویدیوها را با جزییات بسیار بالا نشان دهد. تلفن همراه هوشمند G6 با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۱ و چهار گیگابایت رم راهی بازار می‌شود و دو مدل با ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. دوربین دوتایی این گوشی از لنزهای ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برند و دوربین جلو هم ۵ مگاپیکسلی است. یک باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی هم برای G6 استفاده شده است.

منبع:  theandroidsoul

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه