ال‌جی به‌زودی گوشی V10 را با دو صفحه‌نمایش عرضه می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر در خاطرتان باشد پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون شرکت ال‌جی و احتمال معرفی یک گوشی هوشمند رده‌بالا از سوی این شرکت، منتشر شده بود. براساس این شایعه‌ها به‌نظر می‌رسید ال‌جی قصد دارد مدل ارتقا یافته‌ای از گوشی G4 را با نام G4 Note رونمایی کند.

به‌نظر می‌رسد شرکت ال‌جی قصد دارد به‌زودی یک فبلت رده‌بالا با نام ال‌جی V10 را معرفی و در بازار عرضه کند.

دلیل وجود این احتمال ثبت نام تجاری G4 Note در آمریکا و کره‌ی جنوبی بود.  این در حالی است که اخیرا تصاویری از سازمان تنظیم مقررات TENAA چین منتشر شده است. براساس تصاویر منتشر شده، ال‌جی در حال کار روی یک گوشی هوشمند رده‌بالا همراه با صفحه‌نمایش دوم است. صفحه‌نمایش دوم در این محصول بالای صفحه‌ی اصلی، سمت راست سنسور دوربین سلفی قرار گرفته و به‌نظر می‌رسد کاربردی خاص خواهد داشت.

شرکت ال‌جی در این دستگاه از یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل استفاده کرده است. توان پردازشی این محصول از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ تامین می‌شود. همچنین شرکت سازنده در این گوشی ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قابل ارتقا قرار داده است.

LG-V10-2

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری در این محصول می‌توان به یک دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. همچنین یکی از ویژگی‌های این گوشی قابلیت پشتیبانی از حسگر اثر انگشت است. شرکت سازنده حسگر اثر انگشت در این گوشی را زیر دکمه قفل قرار داده است.

براساس شایعه‌‌های منتشر شده، به‌نظر می‌رسد ال‌جی گوشی هوشمند V10 را در ماه‌های مهر و آبان سال جاری رونمایی و عرضه خواهد کرد.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه