امتیاز اسنپ‌دراگون ۸۲۰ در بنچمارک AnTuTu به طور عجیبی بالا است

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اسنپ‌دراگون 820

پس از پستی و بلندی‌هایی که تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در پی داشت، شرکت کوالکام امیدوار است تا بتواند مشکلات چیپ‌ست قبلی‌اش را با جدیدترین تراشه‌اش جبران کند. این طور که از بنچمارک‌ها و تست‌های تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ به نظر می‌رسد، احتمال اینکه کوالکام دوباره با این تراشه‌اش موفقیت‌های قبل‌ خود را تکرار کند وجود دارد.

امتیاز AnTuTu چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ برابر با ۱۳۱۶۴۸ است.

در جدیدترین تست‌های تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰، هر هسته‌ی Kryo این تراشه، از هر چیپ‌ست اندرویدی دیگری در تست GeekBench بهتر عمل کرده است؛ طوری که این تراشه نزدیک به ۶۰ درصد از Exynos 7420‌ شرکت سامسونگ بهتر عمل کرده. در تست‌های چند هسته‌ای هم نتایج تفاوتی ندارند. البته هنوز نتایج بنچمارک‌های مربوط به Exynos 8890 سامسونگ منتشر نشده‌اند، در نتیجه نمی‌توان اسنپ‌دراگون ۸۲۰ را با این چیپ‌ست سامسونگ مقایسه کرد.

Snapdragon_820-System_Geekbench3_Single_r_600x450 Snapdragon_820-System_Geekbench3_Multi_r_600x450

تراشه‌ی گرافیکی Adreno 530 هم در تست‌ها بسیار خوب عمل کرده است. این تراشه، در تست GFXBench میزان فریمی دو برابر Exynos 7420 داشته و حتی ۲۰ درصد هم از چیپ‌ست A9 اپل بهتر عمل کرده است.

Snapdragon_820-GPU_GFXBench3_Manhattan_Off_r_600x450

امتیاز AnTuTu چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ هم برابر با ۱۳۱۶۴۸ بوده است. این امتیاز، نزدیک به دو برابر از تراشه‌های فعلی سامسونگ بیشتر است، در نتیجه کمی به واقعیت آن شک کرده‌ایم. باید تا عرضه‌ی نهایی این چیپ‌ست و بررسی آن در گوشی‌های هوشمند صبر کرد و سپس نظر نهایی را نسبت به آن داد.

AntuTu SnapDragon820

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۰ دیدگاه
  1. Avatar داریوش

    صد درصد بنچمارکها درسته، چون این پردازنده از ۱۴ نانو متر جهت طراحی خودش استفاده کرده.

  2. Avatar امین حمیدی

    سلام
    پس hicilikon950 هوآوی کجاست /…. ۱۳۱۰۰۰ ، غیر ممکنه و دور از واقعیت بنظر میرسه. چون همانطور که از سری پردازنده های ۸۰۱ و ۸۰۵ و ۸۰۸ و ۸۱۰ پیداست ، با اختلاف کمی از هم عملکرد بهتری دارند و این مهم که هر کدام نیز نسبت به مدل قبلی بیشتر گرما ایجاد میکنند نیز مشهود بوده است . پس نهایت عددی که بنده متصور میشوم عملکردی در حد و اندازه چیپسست ۷۴۲۰ سامسونگ و نهایتا ۷۵۰۰۰ یا ۸۰۰۰۰ خواهد بود و نمیدونم کوالکوم برای مشکل گرمای ایجاد شده ی آن چه اقدامی انجام خواهد داد و این خودش به تنهایی بسیار مهم خواهد بود زیرا شرکت ها و همچنین کاربرها علاقه ای ندارند گوشی شان حکم یک وسیله ی گرمایشی را داشت باشد وقید استفاده از آن را خواهند زد . مانند ابتکار امسال سامسونگ و عرضه ی بسیار موفق ۴ مدل از پرچمدار های خود با پردازنده ی اختصاصی خودش که هم کارایی بالاتری نسبت به اسنپدراگون ۸۱۰ داشت و هم گرمایی حاصله بسیار کمتر بود … موفق باشین

  3. Avatar پژمان

    قات زده اسنپ :))
    گفت بزار روی همشونو کم کنم تا دفع دیگه واسه من دنبال ساخت تراشه نرن

  4. Avatar رضا

    ای جانمی……
    چرا وقتی کوالکوم قرار اپل را له کنه همه چیز باید با تردید گفته بشه و لی اگر کوچکترین ویژگی اپل داشته باشه همه جا تو بوق و کرنا کنند که آی بیا و ببین…..

    1. Avatar امین حمیدی

      اجازه بدین وارد بازار بشه و اعداد واقعی اعلام بشه بعد اعلام نظر کنین بزرگوار . تحت شایعه از چی حمایت میکنین

      1. Avatar سریر

        بنچ مارک، بنچ مارکه….. بیرون بازار و داخل بازار نداره…
        یک کم شوک بزرگی وارد شده به همه…
        مشخصه کاملا قابل باوره چون هم لیتوگرافی ۱۴ نانو متر شده و هم از تعداد کرها کم کرده و کارایی کرها را افزایش داده،. انتقال از ۲۰ نانو متر به ۱۴ نانومتر حدود ۶۰ الی۷۰ درصد کارایی را افزایش میده. از طرف دیگه کرهای کاستوم شده کوالکام قویتر شده به عبارتی هر دو کر قبلی در یک کر ادغام و قویتر شده که باعث کارایی بالاتر اجرای برنامه در حال تک هسته میشه. همچنین عرض باند حافظه بطور چشمگیری افزایش پیدا کرده.

  5. Avatar حمید

    اقا تبریک….
    بلاخره اپل و مپل لوله شدند……

  6. Avatar mAhdi

    ۱۳۱۶۴۸؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. Avatar 3p3hr

    جناب میرزایی ورژن انتوتو ۶ هستش و امتیازات کلا رفته بالا الان S6 حدود ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میزنه

  8. Avatar ARASH

    عجب غولیییی!!!۱۳۱۰۰۰

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه