امکان استفاده از چند حساب کاربری در اینستاگرام برای تعدادی از کاربران iOS

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اینستاگرام در حال تعبیه‌ی راهی هست که کاربران‌اش بتوانند بدون نیاز به لاگ‌اوت و لاگ‌این‌های مکرر، با حساب‌های کاربری مختلفی که دارند، به گشت و گذار در فضای این سایت بپردازند.

تعدادی از کاربران اینستاگرام بیش از یک حساب کاربری دارند. این افراد تا حالا باید برای فعال شدن با هرکدام از حساب‌های‌شان، لاگ‌اوت و با حساب کاربری (Account) جدیدشان لاگ‌این می‌کردند. اما اینستاگرام متوجه این مورد شده و برای آسایش بیش‌تر کاربران‌اش در تدارک شیوه‌ای هست که هر کاربر بتواند هم‌زمان با چند حساب کاربری در اینستاگرام فعالیت کند.

اینستاگرام مدتی پیش قابلیت لمس سه‌بعدی را برای کاربران اندروید فراهم کرده بود و در آذر ماه نیز قابلیت فعال شدن هم‌زمان با دو حساب کاربری را برای تعدادی از کاربران سیستم عامل اندروید فعال کرد. حالا از پنجشنبه قرار است این قابلیت را برای چند کاربر iOS فعال کند. هنوز اعلام نشده که از چه تاریخی این قابلیت برای تمام کاربرها فعال خواهد شد.

عملکرد این قابلیت به این شکل است که گزینه‌ای به نام Add Account به قسمت تنظیمات (Settings) افزوده می‌شود. وقتی حساب کاربری دومی را وارد کردید، می توانید در هر زمان، از منوی جدیدی که بالای صفحه‌ی پروفایل‌تان ایجاد می‌شود، وارد حساب دوم شوید. وقتی هم که نوتیفیکیشن جدیدی در حساب دوم دویافت کنید، می‌توانید سریعا حساب کاربری را عوض کنید تا آن نوتیفیکیشن را مشاهده کنید.

از آن‌جایی که بسیاری از کاربرهای اینستاگرام دارای یک حساب شخصی و یک حساب برای کسب‌وکارشان هستند، این راهکار می‌تواند با استقبال زیادی مواجه شود.

دسته‌ی دیگری که تعداد آن‌ها کم نیست هم افراد کم‌سن و سالی هستند که هم‌زمان دو حساب کاربری دارند؛ یکی که تقلبی (Fake) است و به اسم finstagram معروف شده و دوم، حسابی که عکس‌هایش به واقعیت (Real) زندگی آن‌ها نزدیک‌تر است و به اسم Rinstagram شناخته می‌شود.

‌‌‌ ‌‌‌

منبع: PC World

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar میلاد

    سلام خسته نباشید. میشه بگید چطوری تو اندروید فعالش کنم؟!
    فک کنم گفتین برا اندروید هم هس!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه