انتشار ویدیویی کوتاه از گوشی اکسپریا Z5

۹ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر هیجان و اشتیاق زیادی برای گوشی سونی اکسپریا Z5 داشته باشید، تماشای ویدیویی که اخیرا از این گوشی منتشر شده می‌تواند شما را به وجد بیاورید باشد.

به تازگی ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که گوشی رده‌بالای سونی اکسپریا Z5 در به نمایش گذاشته و توصیف می‌شود.

 اکسپریا Z5 و دو مدل دیگر همین گوشی به زودی در رویداد مطبوعاتی سونی در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات الکترونیکی IFA 2015 رونمایی خواهند شد. یکی از این مدل‌ها اکسپریا Z5 پریمیوم با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۴K و دیگری هم یک مدل کوچک‌تر ۴ اینچی به نام Z5 کامپکت خواهد بود.

دوربین اصلی هر سه مدل ۲۳ مگاپیکسل خواهد بود و گفته می‌شود یک اسکنر اثر انگشت هم در کلید خاموش روشن دستگاه تعبیه شده است. و البته هر سه دستگاه ضدآب و ضد گرد و خاک هستند؛ ویژگی‌ای که به امضای سری Z گوشی‌های اکسپریا تبدیل شده است. این گوشی قرار است در سه رنگ سفید، طلایی و فیروزه‌ای تیره عرضه شود.

در طراحی هر سه مدل این گوشی از چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده شده که به این ترتیب Z5 به یک پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای و پردازنده‌ی گرفیکی «آدرنو ۴۳۰» (Adreno) مجهز خواهد بود. در خرداد ماه شرکت سونی اذعان داشت که چیپست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در گوشی‌های اکسپریا Z3+ و Z4 منجر به داغ شدن بیش از حد دستگاه می‌شود. شاید سونی در جریان رویداد مطبوعاتی‌اش به مشکل داغ شدن بپردازد.

منبع: YouTube

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه