انتشار ویدیویی از نمایشگر آیفون ۶s در یوتیوب

۱۶ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ویدیویی در شبکه‌ی اجتماعی یوتیوب منتشر شده که نمایشگر یک آیفون ۶s خاکستری رنگ را نشان داده و آن را با یک آیفون ۶ سفید مقایسه می‌کند.

اخیرا ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که تغییرات کوچک در قطعه‌ی نمایشگر آیفون ۶s را نشان داده و از دوربین بزرگ‌تر برای Face Time خبر می‌دهد.

 گرچه تفاوت‌های ظاهری آشکاری میان دو گوشی آیفون ۶ و ۶s مشاهده نشد، اما ظاهرا اندازه‌ی دوربین FaceTime در آیفون ۶s اندکی افزایش یافته است. نرم‌افزار جدیدی برای فلاش دوربین جلویی به آیفون ۶s اضافه شده که به کاربران این امکان را می‌دهد تصاویر سلفی بهتری ثبت کنند. علاوه بر این، شایعات دیگری حاکی از این هستند که با دوربین Face Time ضبط ویدیوی اسلوموشن ممکن خواهد بود. به نظر می‌رسد که اپل در آیفون جدید تمرکز خاصی بر دوربین جلویی و تصاویر سلفی داشته است.

در قسمت پشتی قطعه‌ی نمایشگر اپل، به جای پیچ و مهره از میخ و پرچ برای بستن محافظ فلزی به نمایشگر استفاده شده است. احتمالا این کار برای مستحکم‌تر کردن محافظ فلزی انجام شده زیرا ویژگی فورس تاچ، تپ‌های محکم کاربران را با خود به همراه خواهد آورد. همچنین در قسمت پشتی قطعه‌‌ی نمایشگر یک بریدگی مستطیلی دیده می‌شود که قطعه‌ای از آن بیرون می‌زند. این تغییرات احتمالا همه به خاطر ویژگی فورس تاچ هستند که در آیفون‌های جدید ارایه خواهد شد.

اپل از آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس روز هجدهم شهریور ماه رونمایی خواهد کرد. براساس آخرین اخباری که منتشر شده، در جریان رویداد اپل، مدل ۴ اینچی آیفون ۶c معرفی خواهد نشد. با عرضه‌ی رسمی آیفونهای ۶s و ۶s پلاس، آیفون ۵c توقف تولید خواهد شد.

9to5 9to2 9to52 9to55 9to56

منبع: ۹to5Mac

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه