اندازه صفحه نمایش گلکسی اس ۹ چقدر است؟

۴ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گلکسی اس 9

شایعات جدید می‌گویند که گوشی گلکسی اس ۹ از صفحه نمایشی با نسبت تصویر ۲۱:۹ بهره می‌برد. این موضوع باعث می‌شود که صفحه نمایش فضای بیشتری از روی گوشی را به خودش اختصاص دهد؛ اما به منبع داخلی از سامسونگ این شایعات را رد کرده است.

در اطلاعات جدید گفته شده سامسونگ به جای اینکه نسبت تصویر صفحه نمایش را تغییر دهد، با باریک‌تر کردن حاشیه‌ها صفحه نمایش بزرگتری را روی گوشی‌های جدیدش قرار می‌دهد. در واقع لبه‌ها و حاشیه‌های دو گوشی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس باریک‌تر از دو گوشی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس خواهند بود.

چند وقت پیش گفته شده بود که صفحه نمایش گلکسی اس ۹ نزدیک به ۹۰ درصد فضای روی گوشی را به خودش اختصاص می‌دهد.  حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که گوشی جدید این شرکت چه شکلی خواهد بود. ظاهر گلکسی اس ۸ آنقدر زیبا بود که خیلی‌ها را به خودش جذب کرد. حالا به نظر می‌رسد که این اتفاق با کم‌تر شدن حاشیه‌ها در گلکسی اس ۹ هم تکرار می‌شود. قبلا شایعه شده بود که گوشی گلکسی اس ۹ در نمایشگاه CES 2018 نشان داده می‌شود، اما این اتفاق خیلی بعید به نظر می‌رسد. سامسونگ گوشی جدید خودش را به احتمال بسیار زیاد در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد کرد.

منبع: galaxyclub
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه