اندروید ۸ برای گوشی‌های P10 و P10 پلاس منتشر شد

۲۷ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
هواوی P11

شرکت هواوی اندروید ۸ را برای پرچم‌دارهای سال گذشته خودش که P10 و P10 پلاس بودند، منتشر کرد. این گوشی‌ها با اندروید ۷.۱ و رابط کاربری EMUI 5.1 راهی بازار شده بودند و اکنون کاربران می‌توانند آن‌ها را به جدیدترین نسخه اندروید به‌روزرسانی کنند. این به‌روزرسان به صورت OTA عرضه می‌شود و کاربران با اتصال گوشی به اینترنت می‌توانند آن را دریافت کنند.

 

پس از ماه‌ها انتظار اندروید ۸ برای گوشی‌های P10 و P10 پلاس منتشر شد.

شرکت هواوی نزدیک به دو ماه بود که اندروید ۸ را روی این گوشی‌ها آزمایش می‌کرد. هنوز مشخص نیست که اندروید ۸ برای گوشی P10 لایت هم منتشر می‌شود یا خیر، اما این احتمال بسیار کم است.

انتظار می‌رود که رابط کاربری گوشی‌های P10 به نسخه EMUI 8.0 به‌روزرسانی شود. این رابط کاربری روی گوشی Mate 10  نصب شده بود. انتظار داریم که بسیاری از ویژگی‌های میت ۱۰ را با به‌روزرسان جدید روی P10 هم مشاهده کنیم.

براساس اطلاعات منتشر شده به‌روزرسان اندروید ۸ برای P10 و P10 پلاس در کشور فلیپین منتشر شده و باید منتظر عرضه آن به صورت بین‌المللی باشیم.

منبع: xda-developers

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar یوسف

    سلام خسته نباشید
    من گوشی هواوی پی ۱۰ پلاس دارم الان سه هفته سه هفته بیشتر است که سایت شما اعلام کرد که اندروید هشت این گوشی منتشر شده….من هر روز گوشی خودرو چک میکنم برای برروز رسانی…اما هیچ ابدیت جدیدی دریافت نکردم…آیا هنوز اندروید هشت برای ایران منتشر نشده؟ اگه منتشر نشده کی منتشر می شود؟

  2. Avatar فراز حمیدی

    سلام مرسی بابت مطلبتون . ببخشد امروز که ۱ فروردین هست یک آپدیت با ۱ گیگ حجم برای گوشی من اومد (HUWEI P10) هست گوشیم . ولی هیچ تغیری در اندروید ایجاد نشد و هنوز ورژن ۷ هست… بنظرتون کی اندروید ۸ میاد ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه