چگونه اندروید ۵ را روی کامپیوتر تجربه کنیم؟

۲ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

برنامه‌ی AMIDuOS یک اپلیکیشن برای شبیه‌سازی سیستم‌عامل اندروید در ویندوز است که امکان اجرا برنامه‌های اندرویدی را فراهم می‌کند. پیش از این برنامه‌ی AMIDuOS قابلیت پشتیبانی از اندروید کیت‌کت را داشت. این در حالی است که به‌تازگی امکان پشتیبانی از اندروید لالی‌پاپ هم برای این برنامه فراهم شده است.

به‌تازگی، شبیه‌ساز AMIDuOS قابلیت پشتیبانی از اندروید ۵ لالی‌پاپ روی لپ‌تاپ و تبلت‌های ویندوزی فراهم کرده است.

براین اساس تمام کاربران سیستم‌عامل ویندوز می‌توانند از برنامه‌ی شبیه‌سازی شده‌ی اندروید روی سیستم‌های خود استفاده کنند. هزینه‌ی استفاده از این برنامه ۱۵ دلار است، اما علاقه‌مندان به استفاده از این برنامه می‌توانند به‌مدت یک ماه به‌صورت رایگان از آن استفاده کنند. شما برای نصب و راه‌اندازی این برنامه باید برخی مراحل پیچیده‌ی اولیه را بگذرانید اما نگران نباشید، آنقدرها هم که گفته می‌شود سخت نیست. نکته‌ی جالب در مورد این برنامه این است که پس از نصب روی کامپیوتر و تبلت ویندوزی، قابلیت کار با هر دو سیستم‌عامل ویندوز و اندروید را فراهم می‌کند. البته لازم به‌ذکر است که شبیه‌ساز AMIDuOS تنها روی ویندوزهای ۷,۸ و ۱۰ قابل اجرا است. همچنین بد نیست بدانید برنامه‌ها با استفاده از این سیستم‌عامل اندکی سنگین‌تر از قبل اجرا می‌شوند. برای نصب این برنامه در سیستم ویندوزی خود لازم است مراحل زیر را طی کنید.

۱- اپلیکیشن AMIDuOS را دانلود و راه‌اندازی کنید.

AMIDuOS-1

۲- فعال کردن Virtualization

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که این‌کار به صورت اختیاری است و می‌توانید آن را انجام ندهید. در کنار این‌که برنامه‌ی AMIDuOS را نصب کردید می‌توانید قابلیت Virtualization را هم فعال کنید. برای فعال کردن این تکنولوژی باید تنظیمات BIOS سیستم مراجعه کنید. وارد بخش BIOS شوید و به دنبال گزینه Virtualization بگردید. این قابلیت در بخش System و یا تنظیمات CPU قرار دارد. برای رفتن به بخش BIOS هم باید سیستم خود را Restartکنید و دکمه F10 یا Del را فشار دهید.

AMIDuOS-2

۳- بسته‌ی نرم‌افزاری Google Apps را دانلود کنید.

اکنون باید به محیط ویندوز بازگردید و برنامه AMIDuOS را نصب کنید. برای نصب نرم‌افزار باید برنامه Gapps یا همان Google Apps را دانلود کنید. بدون این برنامه‌ هم می‌توانید نرم‌افزار AMIDuOS را اجرا کنید، اما با اجرای آن به فروشگاه گوگل Google Store دسترسی نخواهید داشت.

AMIDuOS-3

۴- برنامه‌ی شبیه‌ساز AMIDuOS را اجرا کنید. در این لحظه با صفحه استاندارد اندروید روبه رو می‌شوید و مشاهده می‌کنید که این سیستم‌عامل روی دستگاه شما اجرا شده است.

AMIDuOS-5

۵- استفاده از Gapps در AMIDuOS

اکنون باید فروشگاه گوگل را به برنامه AMIDuOS اضافه کنید. بدون اینکه از برنامه AMIDuOS خارج شوید، دکمه‌های Alt و Tab را فشار دهید. برنامه Gapps را پیدا کنید. روی آن کلیک راست کنید و گزینه Apply to DuOS را انتخاب کنید. با این کار فروشگاه گوگل را به این برنامه اضافه کرده‌اید.

AMIDuOS-4

۶- بار دیگر به برنامه AMIDuOS‌ بازگردید. می‌توانید با اکانت گوگل خود وارد فروشگاه گوگل شوید و کارهای مختلف انجام دهید. می‌توانید برنامه‌ها و بازی‌ها مختلف دانلود کنید و از تجربه آن‌ها روی کامپیوتر لذت ببرید.

AMIDuOS-6

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar طاها

    میشه سیستم مورد نیاز و نحوه کرک رو بدید(البته کرک مهم نیست).

  2. Avatar مصطفی

    با سلام
    چند ماه پیش از این نرم افزار، چیزهایی شنیده بودم اما خوب… وقت نکردم برم دنبالش. اما نمیدونستم دارای محدودیت زمانیه و منقضی میشه. لطفا اگر مقدوره نسخه آنلیمیت این نرم افزار رو برای دانلود بگذارید.

    با تشکر از شما

  3. Avatar امیرحسین

    با سلام و تشکر
    خیلی مفید بود مخصوصا برای تبلت های ویندوزی
    اما این نرم افزار مهلت تست دارد و رایگان نیست. اگر امکان دارد طریقه ی کرک کردن هم آموزش بدید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه