اندروید ۶.۰.۱ رسما منتشر شد

۱۷ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید 6.0.1

اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو با ایموجی‌های جدید و تغییراتی کوچک رسما ارایه شد.

یکی از این تغییرات فقط در تبلت قابل مشاهده خواهد بود.

امروز گوگل اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را رسما عرضه کرد. همان‌طور که شماره‌ی ۰.۱ این نسخه نشان می‌دهد، در این نسخه تغییرات مهمی وجود ندارد. اما ایموجی‌های جدیدی در آن اضافه شده است. همراه با انتشار این نسخه، برنامه‌ی «گوگل کیبورد» هم به‌روزرسانی شده تا از ایموجی‌های جدید پشتیبانی کند.

علاوه بر ایموجی، اندروید ۶.۰.۱ با دو تغییر کوچک همراه است. یکی از این تغییرات فقط در تبلت‌ها قابل مشاهده خواهد بود. در این مورد، جای کلیدهای ناوبری عوض شده، به‌طوری که کلیدهای بازگشت و خانه به سمت چپ لبه‌ی پایینی صفحه نمایش رفته‌اند و کلید «آخرین برنامه‌ها» هم به سمت راست رفته است. همان‌طور که می‌دانید، قبلا این سه کلید نرم‌افزاری در مرکز لبه‌ی پایینی قرار داشتند. این تغییر کمک می‌کند که هنگام نگاه داشتن دستگاه با هر دو دست، کار با این سیستم عامل آسان‌تر شود، به‌خصوص در تبلت‌های بزرگ‌تر.

و در آخر، تغییر بعدی هم به حالت Do Not Disturb مربوط می‌شود که دوباره گزینه‌ی Until next alarm به آن اضافه شده است. این گزینه اولین بار در اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ معرفی شد، اما به دلایلی با عرضه‌ی اولین نسخه‌ی مارشمالو حذف شد.

در ضمن به‌روزرسانی امنیتی ماه دسامبر (آذر) هم بخشی از اندروید ۶.۰.۱ است و با آن ارایه می‌‌شود. نسخه‌ی جدید از همین حالا برای دستگاه‌های نکسوسی که از آن پشتیبانی می‌کنند، قابل دانلود است.

منبع: Twitter

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Ali S

    ایموجی چیه؟

    1. Avatar افسانه

      ??????
      نمیدونی ایموجی چیه؟!!! ????
      این شکلکهایی که گذاشتم رو ایموجی میگن داداش

    2. Avatar علی جوادی

      همون شکلک هایی که در پیامها استفاده میشن

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه