اندروید ۶.۱ خرداد ماه عرضه می‌شود

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید 6.1 یا اندروید N

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که اندروید ۶.۱ در خرداد ماه سال ۹۵ برای گوشی‌های نکسوس عرضه خواهد شد.

جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید در خرداد ماه منتشر می‌شود.

به‌نظر می‌رسد که کاربران سیستم‌عامل اندروید در اواسط خرداد ماه یا اوایل تیر ماه نسخه‌ی ۶.۱ این سیستم‌عامل را دریافت خواهند کرد. البته این شایعات تایید نشده‌اند، اما گفته شده که گوگل در اندروید ۶.۱ قصد دارد بخش Permissions System که در اندروید ۶.۰ معرفی شده بود را تغییر دهد. به نظر می‌رسد یکسری نگرانی‌های امنیتی در این قسمت وجود داشته و گوگل قصد دارد آن‌ها از بین ببرد.

شایعات گفته‌اند که قابلیت تقسیم صفحه نمایش به صورت پیش فرض در اندروید ۶.۱ به وجود می‌آید. همچنین اندروید ۶.۱ با نام اندروید N عرضه می‌شود.

احتمال دارد که شرکت HTC در زمان عرضه‌ی جدیدترین نسخه‌ی اندروید گوشی جدیدی به نام Perfume را هم معرفی کند. به‌نظر می‌رسد که تلفن همراه هوشمند Perfume همان گوشی O2 خواهد بود که مدتی پیش شایعاتی درباره‌ی آن به بیرون درز کرده بود.

شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که گوشی Perfume شرکت HTC از یک صفحه نمایش شش اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره می‌برد و با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ راهی بازار می‌شود. برای این گوشی از ۴ گیگابایت رم استفاده شده و در دو مدل با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این گوشی یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو دارد و یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

از آنجایی که شرکت HTC همزمان با عرضه‌ی گوشی A9 همکاری جدیدی را با گوگل آغاز کرده، احتمال عرضه‌ی یک تلفن همراه جدید همزمان با منتشر شدن اندروید ۶.۱ از سوی این شرکت بسیار زیاد است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android.gs

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مبین

    بهتره گوگل هم مثل اپل دنبال راه حلی برای نصب نسخه های جدید اندروید در گوشی های قدیمی باشه . اصلا قابل تحمل نیست شما امسال یه گوشی پرچم دار میخری و فقط باید انتظار داشته باشی تا ۲ نسخه از اندروید جدید برای گوشیت بیاد و بعد از اون باید به فکر خرید یه گوشی جدید باشی ? از این سیاست گوگل خوشم نمیاد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه