اندروید ۷.۰ نوقا برای چند گوشی قدیمی‌تر سونی منتشر شد

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز گوشی‌های «اکسپریا Z3 پلاس»، سری «اکسپریا Z5» و همچنین تبلت «اکسپریا Z4» صاحب اندروید نوقا می‌شود. البته این دفعه بدون مشکل! سونی، پیش‌ازاین هم دست به بروزرسانی این گوشی‌ها زده بود؛ اما به‌خاطر گزارش چند باگ جدی، انتشار گسترده‌ی این نسخه از اندروید را به وقت دیگری موکول کرد. حالا گویا زمان موعود فرا رسیده.

اولین دورِ بروزرسانی‌ها، تنها سه روز پس از آغاز متوقف شد. اما علت چه بود؟ ظاهرا چندین مورد مشکل در پلی‌بک صدا گزارش شد. عده‌ای از کاربران هم از مشکلات مربوط به کارت حافظه و شارژدهی باتری خبر داده بودند. همان موقع سونی عملیات انتشار را متوقف کرد و در توییتی به کاربران اکسپریا گفت: «اولویت با تجربه‌ی کاربری است.» از آن موقع سه هفته گذشته؛ حالا سونی می‌گوید نسخه‌ی بدون مشکل این سیستم عامل گوگل را برای دارندگان گوشی‌ Z3 پلاس، گوشی‌های سری Z5‌ و  تبلت Z4 آماده کرده.

شماره‌ی نسخه‌ی این آپدیت، با قبلی فرق دارد. به‌غیر از حل باگ‌ها، سایر ویژگی‌ها درست مثل آپدیت قبلی است. با این بروزرسانی، کاربران اکسپریاهای سونی می‌توانند از قابلیت دوپنجره‌ای اندروید و امکانات جدید بخش اعلان‌ها بهره ببرند. امکان Google Now هم در لانچر اکسپریا تعبیه شده. بزودی تمام صاحبان دستگاه‌های مذکور، این بروزرسانی مهم را دریافت می‌کنند.

‌‌

منبع: Xperia Blog

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar دانیال

    من آپدیت کردم، ولی مشکلات هنوز پابرجاست
    عکس رو دیر لود میکنه
    فیلمم تیکه تیکه نشون میده

  2. Avatar moji

    اندروید ۷ برای اس ۷ کی عرضه میشه تو ایران ؟؟؟؟؟

  3. Avatar محمد قاسمی

    به این میگن پشتیبانی دمش گرم سونی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه