اولین اطلاعات از تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۷۰ سامسونگ لو رفت

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اگزینوس 8870

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال ساخت تراشه‌‌ی اگزینوس ۸۸۷۰ است که کمی ضعیف‌تر از تراشه‌‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ خواهد بود.

سامسونگ تراشه‌‌ی ۸۸۷۰ را برای مشتری‌های خارجی خودش تولید خواهد کرد.

در شایعات جدید گفته شده که سامسونگ اگزینوس ۸۸۷۰ را برای مشتری‌های خارجی خودش مانند شرکت «میزو» (Meizu) خواهد ساخت. در حقیقت شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند گوشی میزو Pro 6 که سال آینده راهی بازار می‌شود، با این تراشه ساخته خواهد شد. البته شایعات گفته‌اند که قدرت تراشه‌ی جدید سامسونگ با تراشه‌‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ شرکت کوالکام برابری می‌کند و کاربران با کندی سرعت مواجه نخواهند شد.

هنوز اطلاعاتی درباره‌ی معماری این تراشه منتشر نشده، اما به احتمال زیاد در آینده شاهد منتشر شدن اولین آزمایش‌های بنچمارک این تراشه خواهیم بود.

در همین حال سایت MyDrivers.com نموداری از مقایسه‌ی قدرت تراشه‌هایی که در گوشی‌های پرچم‌دار سال آینده قرار می‌گیرند، منتشر کرده است. در این نمودار نتایج آزمایش تراشه‌های اگزینوس ۸۸۹۰، اسنپ‌دراگون ۸۲۰، Kirin 950، Helio X20 و A9 شرکت اپل در بنچمارک‌های GFXBench و Geekbench 3 قرار گرفته است.

نتایج تست های تراشه‌های مختلف

نتایج آزمایش تراشه‌های مختلف

در این نمودار مشخص شده که تراشه‌ی A9 در حالت تک هسته‌ای عملکرد بهتری در پردازش اطلاعات دارد و توانسته امتیاز ۲۵۴۶ را به‌دست بیاورد. پس از تراشه‌ی A9 هم تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ قرار گرفته‌اند. البته در حالت چند هسته‌ای تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ عملکرد بهتری از خودش داشته و پس از آن تراشه‌های Helio X20‌ و Kirin 950 قرار گفته‌اند.

در قسمت پردازش گرافیکی هم تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ با پردازنده‌‌ی گرافیکی Adreno 530 عملکرد خوبی از خودش نشان داده و پس از آن تراشه‌ی اگزینوس ۸۸۹۰ با پردازنده‌‌ی گرافیکی Mali-T880 دیده می‌شود. تراشه A9 هم در مکان سوم و تراشه‌های Helio X20 و Kirin 950 هم در مکان‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: My Drivers

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امین حمیدی

    معلوم هست که بدجوری طوفان به پا میکنه … باز هم شاهد سلطه چندین ماهه توی جدول آنتوتو باید باشیم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه