اولین اطلاعات از لپ‌تاپ Yoga 900 شرکت لنوو لو رفت

۸ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌نظر می‌رسد که شرکت لنوو قصد دارد یک محصول تبدیل‌شونده دیگر را راهی بازار کند. این محصول که Yoga 900 نام دارد یک الترابوک تبدیل شونده است که کاربران می‌توانند در شرایط مختلف از آن استفاده کنند.

لپ‌تاپ جدید لنوو که Yoga 900 نام دارد، به احتمال زیاد با پردازنده‌های سری Skylake شرکت اینتل راهی بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی یک سایت آلمانی، شرکت لنوو موفق شده برخی از مشکلات موجود در مدل قبلی که Yoga 3 Pro نام داشت را برطرف کند تا کاربران بتوانند بهتر از آن استفاده کنند. این مشکلات شامل گرم شدن بیش از اندازه و مصرف زیاد باتری بوده است.
براساس اطلاعات منتشر شده لپ‌تاپ Yoga 900 از پردازنده‌های Skylake شرکت اینتل بهره می‌برد. روی این دستگاه از پردازنده Core i7 مدل ۶۵۰۰U یا مدل Core i5 مدل ۶۲۰۰U استفاده شده است. البته تصویری از مشخصات این دستگاه منتشر شده که در آن به وجود پردازنده‌های Broadwell روی Yoga 900 اشاره شده است.

yoga900lenovo-1

این محصول از یک صفحه نمایش +QHD با دقت تصویر ۳۲۰۰×۱۸۰۰ پیکسل بهره می‌برد. همچنین برای آن ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته شده است. رم این لپ‌تاپ را هم می‌توان تا ۱۶ گیگابایت افزایش داد.
در ادامه این اطلاعات گفته شده که Yoga 900 از یک باتری ۶۶ وات‌ساعتی بهره می‌برد که در مقایسه با مدل قبلی بسیار بهتر شده است. این محصول ۱.۲۹ کیلوگرم وزن و تنها ۱۴.۹ میلی‌متر ضخامت دارد. لپ‌تاپ جدید لنوو از USB Type-C و USB 2.0 بهره می‌برد.

yoga900lenovo-2

هنوز اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده و مشخص نیست که در چه تاریخی راهی بازار می‌شود. شایعات گفته‌اند که Yoga 900 با قیمتی نزدیک به ۱۲۹۹ یورو در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه