اولین اطلاعات سخت‌افزاری از گوشی وان‌پلاس مینی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، شرکت وان‌پلاس قصد دارد یک تلفن‌همراه دیگر هم در سال ۲۰۱۵ راهی بازار کند. به‌احتمال زیاد این گوشی جدید وان‌پلاس مینی خواهد بود.

به‌احتمال زیاد گوشی وان‌پلاس مینی از تراشه Helio X10 مدیاتک، ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

به نظر می‌رسد که شرکت وان‌پلاس قصد دارد یک محصول میان‌رده به نام وان‌پلاس مینی راهی بازار کند. شایعات مختلفی درباره این گوشی منتشر شده و به‌تازگی اطلاعاتی از سخت‌افزار آن به بیرون درز کرده است.

با توجه به اطلاعات، مشخص شده که گوشی وان‌پلاس مینی از تراشه Helio X10 شرکت مدیاتک بهره می‌برد. همچنین ۲ گیگابایت رم به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی روی آن قرار گرفته است. این گوشی یک صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت Full HD دارد و با Gorilla Glass محافظت می‌شود.

برای این گوشی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت استفاده شده است. یک باتری ۳۰۰۰ یا ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی هم روی آن دیده می‌شود. سنسور تشخیص اثر انگشت و USB Type-C هم از دیگر ویژگی‌های آن به‌حساب می‌آیند.

تا این لحظه شرکت وان‌پلاس فقط اعلام کرده که قصد دارد یک تلفن‌همراه هوشمند دیگر را در سال ۲۰۱۵ راهی بازار کند. در حالی که شایعات درباره گوشی وان‌پلاس مینی بسیار زیاد است، خبرهایی هم درباره گوشی وان‌پلاس اکس (OnePlus X) منتشر شده است.

هنوز این گوشی‌ها به شکل رسمی معرفی نشده‌اند و باید ببینیم شرکت وان‌پلاس در آینده چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد.

منبع:‌Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه