اولین اطلاعات از گوشی گلکسی A9 لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اطلاعات جدید از گوشی گلکسی A9

به‌تازگی اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی A9 لو رفته و به نظر می‌رسد این محصول در اوایل سال ۲۰۱۶ راهی بازار می‌شود.

گوشی گلکسی A9 با سنسور تشخیص اثر انگشت، سه گیگابایت رم، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی راهی بازار خواهد شد.

پس از معرفی نسل جدید گوشی‌های A3، A5، A7 به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ قصد دارد گوشی دیگری به نام A9‌ را هم معرفی کند و حتی تصاویر رسمی آن هم به بیرون درز کرده است. گوشی گلکسی A9 از یک صفحه نمایش شش اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p و سه گیگابایت رم بهره می‌برد. برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۰ استفاده شده که یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 510 را در خودش قرار داده است.

این گوشی از صفحه‌نمایش ۲٫۵ بعدی بهره می‌برد و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن دیده می‌شود. برای گوشی گلکسی A9 از ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده شده که به وسیله‌‌ی کارت حافظه می‌توان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را افزایش داد. این تلفن همراه هوشمند جدید سامسونگ از شبکه‌ی LTE پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

این گوشی با اندروید ۵.۱.۱ راهی بازار می‌شود و هنوز مشخص نیست که آیا اندروید ۶.۰ برای آن عرضه می‌شود یا خیر.

از دیگر ویژگی‌های گوشی گلکسی A9 می‌توان به پشتیبانی از سرویس «سامسونگ پی» (Samsung Pay) و سنسور تشخیص اثر انگشت اشاره کرد.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که این گوشی با قیمت ۴۳۰ یورو در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید برخی تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

اولین اطلاعات از گوشی گلکسی A9

گوشی گلکسی A9

اولین اطلاعات از گوشی گلکسی A9

گوشی گلکسی A9

اولین اطلاعات از گوشی گلکسی A9

گوشی گلکسی A9

‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Geek Snipper

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar امیرحسین

    سری های A سامسونگ فوق العاده ظاهر شدن .. میان رده های دوست داشتنی

  2. Avatar علی

    فعلا که هوآوی با تازه وارد G8 بازارو ترکونده با قیمت یک میلیون و اون کیفت عالیه

  3. Avatar مجتبی

    به نظر من سامسونگ با افزایش سایز صفحه نمایش و ارتقای سخت افزاری در این مدل از سری A که دارای بدنه فلزی هستند قصد رقابت با فبلتهایی مثل Mate 8 رو داره، چون مدل قبلی این فبلت یعنی Mate 7 تونست با صفحه بزرگ ۶ اینچی وسخت افزاری مناسب محبوبیت و رکورد فروش بالایی کسب کنه.

  4. Avatar رضا

    a8 با امکانات معمولی نزدیک ۱.۵ میلیون قیمت داشت این فکر کنم بره رو ۲ تومن به بالا!!!!

    1. Avatar ابراهیم

      حتماً همینطوره، سامسونگ با از دست دادن بازار میان رده های اینچنینی تازه داره پا توی کفش هواوی میگذاره. Mate7 خیلی وقته بازار این رده رو توی دستش داره.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه