اولین اطلاعات از گوشی گلکسی Grand On به بیرون درز کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Grand On

به‌تازگی گوشی گلکسی Grand On با شماره مدل SM-G5500 مجوزهای لازم را از سازمان TENAA کشور چین دریافت کرده است.

گوشی گلکسی Grand On یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز، صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی،‌ یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان TENNA این گوشی یک صفحه نمایش ۵٫۱ اینچی با کیفیت HD دارد. همچنین یک پردازندهی دو هسته‌ای با فرکانس ۱٫۲ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته است. در شایعات گفته شده بود که برای این گوشی از تراشه‌ی Exynos 3475 استفاده شده است. همچنین احتمال می‌رفت که یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز روی آن قرار گرفته باشد. برای گوشی گلکسی Grand On یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده است. البته این گوشی از کارت حافظه تا ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

درحالی که هنوز قیمت این گوشی رده‌پایین به شکل رسمی اعلام نشده، سایت هندی Zauba گفته که این محصول با قیمت ۱۰۴ دلار عرضه خواهد شد.

مشخص شده که یک دوربین پشت ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. تلفن‌همراه گلکسی Grand On از شبکه‌های LTE ،GPS و EDGE پشتیبانی می‌کند. این گوشی از اندروید ۵.۱ بهره می‌برد و یک باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

با توجه به این موضوع که این گوشی وارد سازمان TENNA شده، باید منتظر باشیم که سامسونگ آن را تا مدتی دیگر معرفی کند. احتمال دارد که این گوشی همان گلکسی O5 باشد که مدتی پیش شایعه‌هایی درباره آن منتشر شده بود.

احتمال دارد که سامسونگ در کنار عرضه این گوشی، محصول دیگری را به نام O7 یا گلکسی Grand Mega On را هم راهی بازار کند. این محصول سطح پایین با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچ عرضه خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از گوشی گلکسی Grand On را مشاهده کنید:

Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA (1) Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA (2) Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA (3) Samsung-Galaxy-Grand-On-is-certified-in-China-by-TENAA

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه