اولین اطلاعات از گوشی گلکسی On7 پرو سال ۲۰۱۷ لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ، در سال گذشته، تلفن همراه هوشمندی به نام گلکسی On7 پرو را معرفی کرد. این تلفن هوشمند ارزان قیمت برای بازار بعضی از کشور‌ها مثل هند عرضه شد. به تازگی مشخصات مدل جدید این گوشی در بنچ‌مارک GFXBench قرار گرفته است. از مشخصات منتشر شده، می‌توان نتیجه گرفت که اندازه تصویر  On7 Pro دو دهم اینچ افزایش داشته و به ۵.۷ اینچ رسیده است. هم‌چنین، کیفیت تصویر این گوشی از HD به FHD ارتقا پیدا کرده است. صفحه نمایش این تلفن هوشمند از لایه محافظ گوریلا گلس بهره می‌برد.

مدل ۲۰۱۷ این گوشی بر خلاف مدل قبلی، از تراشه‌ی مدیاتک به‌جای اسنپ‌دراگون بهره می‌برد. به همین دلیل، در On7 Pro شاهد تراشه Heio P20 شرکت مدیاتک هستیم که یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز  و پردازنده‌ی گرافیکی Mali- T880MP2 را در خودش قرار داده است. برای این گوشی سه گیگابایت رم در نظر گرفته شده که از مدل قبلی، ۵۰ درصد قدرتمند‌تر است. حافظه داخلی این گوشی هم در مقایسه با مدل قبلی دوبرابر شده و به ۳۲ گیگابایت افزایش پیدا کرده است.

در گلکسی On7 Pro، از دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی استفاده شده و به اندروید ۷  مجهز شده است. گفته شده که این تلفن همراه هوشمند از NFC بهره نمی‌برد؛ اما در عوض، از قابلیت‌هایی مثل سنسور تشخیص اثر انگشت و پورت USB Type-C بهره‌ می‌برد. اگرچه سامسونگ برای عرضه گوشی‌های پرچم‌دارش مثل گلکسی S8 و S8 پلاس آماده می‌شود، ولی احتمالا تا عرضه گلکسی On7 Pro نباید زمان زیادی را منتظر بمانیم.

Galaxy-On7Pro-2017

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar g

    من گوشی هواوی تازه از دیجی کالا خریدم حافظه اش هم خالی است وقتی میخوام فیلم دانلودکنم دانلودنمیشه فیلم انلاین پخش مبکنه روی لینک مستقیم میزنم اینجوری میشه کسی میدونه چه تنظیماتی داره؟

    1. Avatar میلاد

      یه دانلود منیجر مثل adm یا idm نصب کن و از طریق این نرم افزار ها اقدام به دانلود کن
      یا هر مدیریت دانلود دیگه ای

    2. Avatar Mojtaba

      با مرورگر گوگل کروم امتحان کنید درست میشه

    3. Avatar Mansur

      سلام پیشنهاد من به شما این است که از برنامه UC browser استفاده کنید.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه