برای اولین بار فروش نسخه‌ی پلاس آیفون از مدل معمولی پیشی گرفت

۱۹ آبان ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در فصل سوم سال ۲۰۱۷، فروش آیفون ۸ پلاس از آیفون ۸ پیشی گرفت. برای اولین بار است که نسخه‌ی پلاس آیفون از نسخه‌ی معمولی بیشتر می‌فروشد.

از زمان آیفون ۶ که آیفون‌ها در دو نسخه‌ی معمولی و پلاس به بازار آمدند، همیشه فروش نسخه‌ی معمولی بیشتر از نسخه‌ی پلاس بوده است. ولی آیفون ۸ پلاس این رویه را تغییر داد و در فصل سوم سال ۲۰۱۷، فروش آن از آیفون ۸ پیشی گرفت.

البته هنوز آیفون ۸ و ۸ پلاس پرفروش‌ترین آیفون‌ها نیستند و در فصل سوم ۲۰۱۷، آیفون ۷ با فروش ۱۳ میلیون دستگاه و آیفون ۶s با فروش ۷٫۹ میلیون دستگاه در رتبه‌های اول و دوم پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان قرار دارند. فروش آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس سر جمع ۱۱٫۸ میلیون دستگاه بوده که در این بین آیفون ۸ پلاس ۶٫۳ میلیون دستگاه و آیفون ۸ حدود ۵٫۴ میلیون دستگاه فروخته است.

آیفون ۷ و ۶ اس پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند در فصل سوم ۲۰۱۷ هستند.

علی‌رغم اینکه آیفون‌ها پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار هستند، سامسونگ همچنان بزرگترین فروشنده‌ی گوشی هوشمند به حساب می‌آید. این شرکت توانسته با رشد ۸٫۲ درصد، در فصل سوم امسال، ۸۲٫۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به بازار عرضه کند. پرفروش‌ترین گوشی سامسونگ، مدل میان‌رده‌ی گلکسی J2 است که در هند و خاورمیانه موفقیت خیلی زیادی کسب کرده است. تولیدکنندگان چینی هوآوی، اوپو و شیائومی در رده‌های بعدی بزرگترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند قرار دارند.

سامسونگ با اختلاف چشمگیر بزرگترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه