اولین تصاویر از نکسوس هوآوی لو رفت

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی چهارمین تولیدکننده و فروشنده گوشی‌های هوشمند در دنیا است که محصولات آن علاوه بر چین در دیگر کشورهای اروپایی هم عرضه می‌شود. پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون نکسوس جدید شرکت گوگل منتشر شده بود.

به تازگی تصاویری از گوشی‌های هوشمند هوآوی منتشر شده است که به نظر می‌رسد مربوط به جدیدترین نکسوس شرکت گوگل باشد.

همانطور که می‌دانید براساس اخبار منتشر شده، شرکت گوگل قصد دارد امسال دو مدل جدید از سری گوشی‌های هوشمند نکسوس را در بازار عرضه کند. همچنین هوآوی و ال‌جی دو شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هستند که در این زمینه با گوگل همکاری می‌کنند. این در حالی است که به تازگی تصاویر جدیدی از یک گوشی هوشمند طراحی شده توسط هوآوی منتشر شده که به‌نظر می‌رسد مربوط به نکسوس جدید شرکت گوگل است.

همانطور که پیش از این هم گفته شد احتمالا این تصاویر مربوط به نکسوس شرکت هوآوی است که ظاهر آن شبیه به دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت است. هوآوی در پشت این گوشی از یک دوربین با لنز دایره‌ای در کنار سنسور اثر انگشت بهره گرفته است.

ne1

به نظر می‌رسد هوآوی در این گوشی هوشمند از یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی AMOLED بهره ببرد. همچنین احتمالا هوآوی در این محصول از یک دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسلی هم استفاده کرده است. این در حالی است که براساس اخبار منتشر شده هوآوی قصد دارد محصولات جدید خود را در جریان برگزاری نمایشگاه IFA 2015 معرفی کند و همانطور که می‌دانید این گردهمایی الکترونیک در شهریور ماه هر سال برگزار می‌شود. براین اساس علاقه‌مندان لازم است تنها چند هفته تا برگزاری این مراسم در برلین منتظر بمانند. لازم به ذکر است که هنوز هیچ‌یک از اطلاعات منتشر شده توسط گوکل و هوآوی تایید نشده و هیچ تضمینی برای صحت آن‌ها وجود ندارد.

ne2

منبع: CNET

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه