اولین تصاویر از گوشی Z3 سامسونگ

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

موفقیت گوشی Z1 شرکت سامسونگ که با سیستم‌عامل تایزن عرضه شده بود، باعث شد که سامسونگ گوشی‌های بیشتری را با این سیستم‌عامل تولید کند.

اولین تصاویر از گوشی Z3 سامسونگ که با سیستم‌عامل تایزن دردست ساخت است، منتشر شد.

گوشی Z3 از جمله محصولات جدید سامسونگ است که با سیستم‌عامل تایزن دردست ساخت قرار دارد و به‌تازگی اولین تصاویر از این محصول منتشر شده است. سایت کره‌ای Tizen Cafe که این تصاویر را منتشر کرده به این موضوع اشاره کرده که این گوشی با شماره SM-Z300H عرضه خواهد شد.
با توجه به‌تصاویری که از این گوشی منتشر شده، مشخص شده که سیستم‌عامل تازین ۳ روی آن قرار دارد؛ اما به‌این موضوع اشاره شده در زمان عرضه، سیستم‌عامل تایزن ۲.۴ را در این گوشی مشاهده خواهیم کرد. سامسونگ مدتی پس از عرضه این محصول آپدیت تایزن ۳ را منتشر می‌کند.

z3-2

با‌نگاهی به‌تصاویر منتشر شده، متوجه شدیم که این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر در مقایسه با مدل قبلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. گوشی قبلی سامسونگ که با سیستم‌عامل تایزن عرضه شده بود، Z1 نام داشت که از یک صفحه‌نمایش ۴ اینچی بهره می‌برد. گوشی Z3 دارای یک صفحه‌نمایش ۵ اینچی SuperAMOLED با کیفیت ۷۲۰×۱۲۸۰ است.
برای این گوشی از چیپ‌ست Spreadtrum SC7730S استفاده شده که یک پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی در آن وجود دارد. ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی به‌حساب می‌آید. همچنین احتمال می‌رود که این گوشی از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی برخوردار باشد.
به‌احتمال زیاد این گوشی در اواسط مرداد ماه در کشور هند عرضه می‌شود. لازم به‌ذکر است که گوشی Z1 ، بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه فروش داشته و به‌همین دلیل سامسونگ دست به ساخت گوشی‌های بیشتری با این سیستم‌عامل زده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از Z3 را مشاهده کنید.

z3-3

z3-1

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه