اولین تصاویر از پژو ۲۰۷ صندوق‌دار اتوماتیک با پلاک ملی

۱۹ اسفند ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پژو 207 صندوق دار

با اینکه هنوز یک هفته از پیش فروش پژو ۲۰۷ صندوق‌ دار اتوماتیک از سوی ایران خودرو نگذشته، تعدادی از مدل‌های آن با پلاک در شهر رویت شده است.

در تصاویر منتشر شده که در ادامه خواهید دید، می‌توانید وجه اشتراک‌های زیادی در زبان طراحی پژو ۲۰۷ صندوق‌ دار و ۲۰۶ SD ببینید؛ به‌طوری که بجز شکل چراغ‌های جلو، زه سفید کناره‌های بدنه، باله و فرم درونی چراغ‌های عقب، فرق دیگری به چشم نمی‌خورد.

برای آشنایی با پژو ۲۰۷i هاچ بک جدید، این پادکست را گوش کنید: چرا پژو ۲۰۷i جدید ماشین خوبی است؟

پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک با موتور کم مصرف TU5 با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر و همراه با گیربکس اتوماتیک (AL4) به بازار عرضه خواهد شد. از امکانات و آپشن های رفاهی پژو ۲۰۷i صندوق دار اتوماتیک باید به فرمان برقی، سیستم مالتی مدیا (USB, DVD و بلوتوث)، سیستم رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان دارای کلید های کنترلی، کروز کنترل، کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، چراغ های جدید جلو، چراغ های روشنایی در روز، آینه های جانبی تاشونده و اسپویلر عقب اشاره کرد.

قیمت این خودرو حدود ۵۵ میلیون تومان خواهد بود که با توجه به استقبال بی‌نظیر متقاضیان از این خودرو و تکمیل ظرفیت شدن آن، احتمال دارد در سال ۹۷ قیمت بازار آن به ۶۵ میلیون تومان هم برسد. هم‌چنین حواله‌های این خودرو با قیمت بسیار بالایی در بازار به فروش می‌رود.

نظر شما درمورد پژو ۲۰۷i صندوق‌ دار اتومات چیست؟ نظرتان را در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۳ دیدگاه
  1. Avatar مهدی

    سلام به نظرمن باید سانروف هم می گذاشتن ان وقت فروشش میرفت بالامن به شخصه قصد خرید داشتم چون سانروف ندارد منصرف شدم باید با۲۰۶ اس دی فرقی داشته باشه الان خودرو های چینی ۵۰ تا ۶۰ میلیون سانروف دارن باتشکر

  2. Avatar مهدی

    سلام به نضر من باید سانروف هم می گذاشتن حالا ان وقت فروشش میرفت بالامن به شخصه قصد خرید داشتم چون سانروف ندارد منسرف شدم

  3. Avatar کاظم

    ۲۰۷sd فرانسوی سپر عقب و گلگیر هاش فرق داره.
    ای کاش همون فرم رو کپی میکردن نه ۲۰۶sd رو.

  4. Avatar احسان حسنخانی

    البته شاید به خاطر تکنولوژی بالا یا کاهش مصرف انرژی و شااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااید کاهش هزینه ی تولید که معقول تر هم به نظر میرسه یکی از چراغ های پلاک رو حذف کردن!
    خودش کلی هزینه ی سیم کشی و چراغ و قاب چراغ و برش درب صندوق عقب و وقت کارگر و ماشینهای تولید برای نصب و اینارو به دنبال داره که اگر در نظر بگیرید همین خورده کاریا کلی سود داره برای شرکت !!!
    #تامل

    1. Avatar محمد نادری

      داداش بحث و جنایی نکن اون صندوق همون صندوق ۲۰۶ سدان هستش و هیچ فرقی ندارن و فقط باله به صورت اکسترنال نصب شده و تو عکس هم یکی از چراغ ها سوخته مگرنه وسط میذاشتن ، دوما راهنمایی رانندگی گیر میده ، تا الان ماشین دیدین یه چراغ پلاک داشته باشه؟؟

  5. Avatar فرهاد

    از بس چهرش متفاوت بود اصلا نشناختم

  6. Avatar ///mahdispd

    ماشین بیست سی ساله پیشو اینجا تازه داریم تولیدشو شروع میکنیم..

  7. Avatar مسعود

    من قبلا ۲۰۶ هاچ بک داشتم و بعد از آن ۲۰۶ sd خریدم، در مجموعه از ۲۰۶sd راضی تر از هاچ بک هستم البته هر دو مدل ۸۹ بودن.
    حالا فقط بخاطر تعویض مدل قصد خرید ماشین جدیدتر دارم، منتظر میمونی اگه ۲۰۷sd هم مثل ۲۰۶ds قابل قبول بود حتما الویت اول بنده میشه.

  8. Avatar فری

    فقط یک کلمه میشه گفت: شرم آوره!

  9. Avatar محمد رضا

    جالبه چراغ پلاکش از الان یکیش خاموشه

  10. Avatar امير

    حالا ملت ایران میرمن میخرن تازه کلاسم باهاش میزارن

  11. Avatar Alireza

    همین اول کار با سیستم فوق پیشرفته ی برقش چراغ سوزونده چراغِ سمتِ چپِ زیر پلاک 🙂

  12. Avatar حسین

    اگه به عکسها دقت کنید متوجه کیفیت مثال زدنی محصولات وطنی می شوید ( ماشین صفر کیلومتر یکی از
    چراغهای پلاکش سوخته ) !!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه