اولین تصویر ثبت شده با دوربین سلفی نکسوس ۵ ال‌جی به‌بیرون درز کرد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اخیرا یکی از کارمندان بخش تضمین کیفیت محصولات در شرکت گوگل، یک تصویر سلفی با استفاده از دوربین جلوی گوشی هوشمند Bullhead ثبت کرده و آن را به‌اشتراک گذاشته است. به‌نظر می‌رسد Bullhead نام داخلی گوشی نکسوس ۵(۲۰۱۵) شرکت ال‌جی است.

به‌تازگی یکی از کارمندان شرکت گوگل یک تصویر سلفی با استفاده از دوربین جلوی گوشی نکسوس ۵ (۲۰۱۵) ال‌جی ثبت کرده است.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده از این تصویر، احتمالا شرکت ال‌جی از یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای نکسوس جدید خود بهره گرفته است. رزولوشن این تصویر ثبت شده ۱۹۴۴×۲۵۹۲ پیکسل است. همچنین به‌نظر می‌رسد دیافراگم سنسور این دوربین ۵ مگاپیکسلی f/2.0 باشد. براین اساس با استفاده از دوربین جلوی این گوشی امکان ثبت تصاویر با کیفیت در محیط‌های تاریک هم وجود دارد.

پیش از این هم اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون نکسوس ال‌جی که قرار است با همکاری شرکت گوگل تولید ‌شود، منتشر شد. البته لازم به‌ذکر است که شرکت گوگل تا به‌حال هیچ‌ اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری این گوشی اعلام نکرده است. این در حالی است که برخی منابع اطلاعاتی در مورد استفاده از یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و قابلیت پشتیبانی از تکنولوژی تشخیص اثر انگشت و پورت USB Type-C در این گوشی را فاش کرده‌اند.

nexus-lg

به‌گفته‌ی این منابع طول نکسوس ال‌جی ۱۴۶.۹ میلی‌متر و عرض آن ۷۲.۹ میلی‌متر است. همچنین ضخامت بخشی از این گوشی ۹.۸ میلی‌متر و بخش دیگر آن ۸ میلی‌متر است. لازم به‌ذکر است تفاوت در ضخامت قسمت پایینی و بالایی این محصول نشان‌دهنده‌ی شکل خمیده‌ی قاب پشتی آن‌ است. عدد بزرگ‌تر مربوط به ضخیم‌ترین بخش و عدد کوچک‌تر مربوط به قسمت‌های نازک نزدیک به لبه‌ها است. همچنین ممکن است این تفاوت در ضخامت به‌دلیل برآمدگی لنز دوربین هم باشد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه