سونی سال آینده اولین بلو-ری‌های ۴K را عرضه خواهد کرد

۲۰ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر منتظر بودید تا چند ماه دیگر تلویزیون ۴K خود را با محتوایی که مخصوص آن ساخت شده تست کنید، باید باز هم بیشتر صبر کنید. سونی دیروز گفت که دیسک‌های بلو-ری ۴K را از اوایل سال ۲۰۱۶ به فروش خواهد رساند.

«سازمان دیسک بلو-ری» (Blu-ray Disc Association) در تابستان امسال گفته بود که تا پایان سال جاری میلادی، اولین فیلم‌های بلو-ری ۴K را عرضه خواهند کرد، اما این قول محقق نخواهد شد. سونی گفته است که در اولین موج عرضه‌ی بلو-ری‌های ۴K، فیلم‌های زیر را عرضه خواهند کرد:

[list icon=”enotype-icon-daniel-bruce2″ margin_top=”3″ margin_bottom=”3″ ]The Amazing Spider-Man 2,Hancock,Salt,Chappie,Pineapple Express,The Smurfs 2[/list]

‌‌‌‌‌‌‌

فیلم‌های دیگری مثل Fury و Captain Philips هم قرار است پس از این فیلم‌ها عرضه شوند. برنامه‌ی بازسازی عناوین قدیمی هم وجود دارد. برای مثال فیلم‌های Ghostbusters و The Fifth Element هم در نوبت قرار دارند.

UltraHDBlurays

بلو-ری‌های ۴K سونی قرار است از تکنولوژی HDR و نسل جدید سیستم‌های صدا هم پشتیبانی کنند. با تمام این اوصاف، هنوز هم اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و نمی‌دانیم بالاخره دیسک‌های ۴K چه زمانی عرضه خواهند شد.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه