اولین ویدیو از پهپاد GoPro را ببینید

۷ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

یکی دو ماه پیش بود که شنیدیم شرکت GoPro، یکی از معروف‌ترین سازنده‌های دوربین‌های اکشن، می‌خواهد پهپاد بسازد. این پهپادها هم قرار است پهپاد تصویربرداری باشند، نه پهپاد نظامی. با توجه به اینکه دوربین‌های GoPro امتحان خود را در ثبت تصاویر در حال حرکت به بهترین نحو پس داده‌اند، ساخت پهپاد هم موضوعی دور از ذهن برای این شرکت به نظر نمی‌رسد.

ویدیوی منتشر شده، به زیبایی رنگ‌ها و نور را ضبط کرده

شرکت GoPro اولین ویدیویی که توسط پهپادش ضبط شده را منتشر کرده است. بد نیست این موضوع را هم در نظر داشته باشید که پهپاد GoPro فعلا در مراحل اولیه‌ی ساخت است و این شرکت تنها نمونه‌ی اولیه‌ای از پهپاد خود ساخته است. قرار است در بهترین حالت ممکن، پهپادهای GoPro تا اواسط سال آینده‌ی میلادی عرضه شوند.

ویدیوی منتشر شده، به زیبایی رنگ‌ها و نور را ضبط کرده است. هیچ لرزشی هم در ویدیوی ضبط شده وجود ندارد. وضوح تصویر ویدیویی که منتشر شده است هم ۱۴۴۰p است. شاید تا به امروز تصاویر ضبط شده‌ی بهتری هم از دوربین پهپادها دیده باشیم، اما همین موضوع که GoPro ورود خود به بازار پهپادها را جدی گرفته و در نمونه‌های اولیه‌اش هم چنین کیفیتی را ارایه داده، احتمالا شرکت‌های دیگر را نگران کرده است.

می‌توانید در ادامه ویدیوی منتشر شده را ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه