اوپو از گوشی Mirror 5 رونمایی کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اوپو یکی از شرکت‌های چینی فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است که اخیرا گوشی هوشمند Mirror 5S را معرفی کرده بود. این در حالی است که این شرکت به‌تازگی مدل جدیدی به‌نام Mirror 5 را هم به محصولات این خانواده افزوده است.

 

براساس اخبار منتشر شده، Mirror 5 جدیدترین گوشی هوشمند شرکت اوپو محسوب می‌شود که به‌تازگی از سوی این شرکت معرفی شده است. جزییات سخت‌افزاری این محصول منتشر شده، اما قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده است.

mirror

قسمت پشتی این محصولات ساختاری الماس‌گونه دارد و به‌گفته شرکت اوپو این ساختار با تاباندن اشعه فرابنفش ایجاد می‌شود. این ساختار باعث بازتاب نور در زاویه‌های مختلف با جلوه‌ای زیبا می‌شود. اوپو گوشی هوشمند Mirror 5 را در دو رنگ آبی و سفید طراحی و تولید کرده است.

mirror-2

البته مشخصات سخت‌افزاری به‌کار رفته در این گوشی خوب به‌نظر نمی‌رسد. توان پردازشی این گوشی از طریق یک چیپ‌ست ۴ هسته‌ای تامین می‌شود. اوپو در این گوشی از یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی، دوربین ۵ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره گرفته است. این در حالی است که شرکت اوپو سعی دارد مشخصات معمولی این گوشی را با ارایه یک لنز واید با گشودگی f/2.2 و ویژگی‌های نرم‌افزاری متنوع برای عکاسی جبران کند. اوپو قابلیت‌های Beautify، double exposure، فیلتر و پانوراما را در دوربین این گوشی قرار داده است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی Mirror 5 باید به سیستم‌عامل اندروید ۵.۱ لالی‌پاپ با رابط کاربری ColorOS 2.1، قابلیت Smart Cleaner برای پاکسازی حافظه و Shake to Sort برای مدیریت سریع برنامه‌ها در صفحه نمایش اشاره کرد. البته لازم به‌ذکر است، هنوز قیمت گوشی هوشمند Mirror 5 از سوی اوپو مشخص نشده است.

منبع: TheNextWeb

دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه