HTC:‌ آپدیت‌های جدید اندروید در سریع‌ترین زمان ممکن برای A9 منتشر می‌شوند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
HTC One A9

شب گذشته شرکت HTC گوشی One A9 را معرفی کرد. این گوشی جزو محصولات میان‌رده‌ی روبه‌بالا به شمار می‌رود که ظاهر آن شباهت‌هایی به آیفون دارد.

شرکت HTC قول داده که به‌روزرسان‌های جدید اندروید ۱۵ روز بعد از اینکه برای گوشی‌های نکسوس عرضه شدند، برای گوشی A9 هم منتشر شوند.

شرکت HTC اعلام کرد که یکی از مسایلی که باعث می‌شود کاربران این گوشی را راحت‌تر خریداری کنند، عرضه‌ی به‌روزرسان‌های اندروید برای آن است. این شرکت گفت که به‌روزرسان‌های اندروید در سریع‌ترین زمان ممکن در اختیار افرادی قرار می‌گیرند که این گوشی را خریداری کرده‌اند.

با توجه به پستی که در توییتر این شرکت ارسال شده، جدیدترین به‌روزرسان‌های اندروید ۱۵ روز بعد از عرضه روی دستگاه‌های نکسوس برای A9 عرضه خواهند شد. این گفته‌ی HTC می‌تواند نظر بسیاری از کاربران را به سمت خودش جلب کند و حتی می‌تواند یک جنگ جدید را در بین تلفن‌های همراه اندرویدی به راه بی‌اندازد.
HTC One A9
این شرکت اعلام نکرده که تا چه مدت از گوشی A9 پشتیبانی می‌کند، اما به احتمال زیاد افرادی که این محصول را خریداری می‌کنند بین ۱۸ تا ۲۴ ماه می‌توانند به‌روزرسان‌های جدید اندروید را دریافت کنند.

البته HTC قبلا گفته بود که به کاربرانش قول نمی‌دهد که بتواند به‌روزرسان‌های ماهانه برای محصولات‌اش عرضه کند. همچنین هنوز مشخص نیست که به‌روزرسان‌های جدید اندروید در تمام کشورها عرضه می‌شوند یا تنها در کشوری خاص در اختیار خریداران این محصول قرار می‌گیرند.

امیدوارم که در آینده اطلاعات بیشتری دراین‌باره منتشر شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. omid

    نوار آنتن، بیرون زندگی لنز دوربین و بدنه آلومینیومی استفاده شده این گوشی هرگز شبیه به نسل‌های قبلی HTC نیست! چون که از آیفون ۶s الهام گرفته شده است. کمپانی HTC از همان اول اعلام کرده بود که این دستگاه می‌تواند جایگزین خوبی برای آیفون باشد و سعی کرده است با تقلید از طراحی آیفون و استفاده از حسگر اثر انگشت رقابتی رو شروع کنه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه