۲۰ اپلیکیشن اندروید که حسادت کاربران آیفون را برمی‌انگیزد

۱ دی ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۹ دقیقه
بهترین اپلیکیشن های اندروید

یکی از بهترین نکات در مورد اندروید این است که برنامه‌های اندروید نسبت به اپ‌های آیفون آزادی خیلی بیشتری دارند. برخی از نوآورانه‌ترین اپلیکیشن‌ها تنها برای گوشی‌های اندرویدی ارائه شده‌اند؛ چرا که این اپلیکیشن‌ها کاری را انجام می‌دهند که iOS اجازه‌ی آن را نمی‌دهد. برای مثال برخی از اپ‌های اندروید به شما اجازه می‌دهند کنترل چراغ LED گوشی هوشمند خود را برای ساختن نوتیفیکیشن‌های سفارشی به دست بگیرید، از صفحه‌نمایش گوشی خود فیلم تهیه کنید یا حتی برای خریدن اپلیکیشن‌های دیگر به‌صورت رایگان اعتبار کسب کنید. در این مطلب قصد داریم ۲۰ تا از بهترین اپلیکیشن‌های اندروید را معرفی کنیم که احتمالا حسادت کاربران آیفون را برخواهد انگیخت. البته به شرطی که بیش از حد به دوستان اپلی خود فخر نفروشید! با دیجی‌کالا مگ همراه باشید.

۱. اپلیکیشن Light Flow

اپلیکیشن Light Flow

اگر گوشی موبایل شما به چراغ نوتیفیکیشن LED مجهز باشد Light Flow اجازه خواهد داد برای نوتیفیکیشن‌های مختلف نظیر پیام کوتاه، ایمیل، تماس، یادآوری‌ها یا حتی افت شارژ باتری یک رنگ سفارشی تعریف کنید.

دانلود از گوگل پلی

۲. اپلیکیشن Muzie

اپلیکیشن Muzie

Muzie یک پس‌زمینه‌ی زنده یا Live Wallpaper است که هر روز یکی از آثار مشهور هنری را به‌عنوان تصویر پس‌زمینه‌ی گوشی قرار خواهد داد.

دانلود از گوگل پلی

۳. اپلیکیشن AppLock Face/Voice Recognition

اپلیکیشن AppLock

AppLock Face/Voice Recognition یک اپلیکیشن جالب است که اجازه می‌دهد از چهره و صدای خود برای باز کردن قفل گوشی و دسترسی به اپلیکیشن‌های قفل‌شده استفاده کنید. می‌توانید به‌دلخواه اپلیکیشن‌هایی را که باید از این روش برای دسترسی به آن‌ها استفاده کرد تعیین کنید. همچنین قابلیت زیرکانه‌های به نام «زنده بودن» (Liveness) هم در نظر گرفته شده که تنها در صورت حرکت کردن چهره قفل را باز خواهد کرد. این تکنیک برای جلوگیری از هک شدن سیستم با استفاده از عکس چهره‌ی صاحب گوشی به کار می‌رود.

دانلود از گوگل پلی

۴. اپلیکیشن tTorrent

اپلیکیشن tTorrent

tTorrent یافتن و دانلود کردن تورنت‌ها را بسیار ساده می‌کند و  تمام امکانات و تنظیمات سایر نرم‌افزارهای محبوب دانلود تورنت را هم در خود دارد.

دانلود از گوگل پلی

۵. اپلیکیشن AirDroid

اپلیکیشن AirDroid

AirDroid اجازه می‌دهد گوشی اندرویدی خود را با استفاده از رایانه کنترل کنید. همچنین می‌توانید فایل‌ها، متن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را بین دو گجت به اشتراک بگذارید.

دانلود از گوگل پلی

۶. اپلیکیشن Solid Explorer

اپلیکیشن Solid Explorer

Solid Explorer یکی از بهترین مرورگرهای فایل برای اندروید است. مرورگر فایل اپلیکیشنی است که اجازه می‌دهد درست همانند کاری که روی یک رایانه انجام می‌دهید به فایل‌های ذخیره‌شده روی گوشی موبایل خود دسترسی داشته باشید. بنابراین اگر یک فایل ویدیویی را مستقیما از رایانه به گوشی منتقل کنید، مرورگر فایل کمک خواهد کرد آن را روی گوشی بیابید. علاوه بر این Solid Explorer دسترسی به سرویس‌های ابری نظیر Dropbox، Box، Google Drive، OneDrive، Mega و Owncloud را هم ممکن می‌کند.

دانلود از گوگل پلی

۷. اپلیکیشن Audify

اپلیکیشن Audify

اگر در شرایطی قرار داشته باشید که خواندن نوتیفیکیشن‌ها دشوار یا خطرناک باشد Audify آن‌ها را با صدای بلند برای شما خواهد خواند. این اپلیکیشن می‌تواند با اتصال اسپیکر، هدست بلوتوث یا هدست معمولی به صورت خودکار شروع به کار کرده و نوتیفیکیشن‌ها را برایتان بخواند. برای مثال یکی از کاربردهای خوب Audify مواقعی است که در خودرو مشغول رانندگی هستید.

دانلود از گوگل پلی

۸. اپلیکیشن HoverChat

اپلیکیشن HoverChat

HoverChat  پیام‌رسانی است که اجازه می‌دهد مکالمه‌ی خود را حتی هنگام استفاده از یک اپلیکیشن دیگر یا تماشای یک ویدیو ادامه دهید. ظاهر پنجره‌ی مکالمه را می‌توانید با تغییر اندازه و تعیین میزان شفافیت مطابق میل و هدف خود سفارشی کنید.

دانلود از گوگل پلی

۹. اپلیکیشن UCCW

اپلیکیشن UCCW

UCCW اجازه می‌دهد برای صفحه‌ی هوم گوشی ویجت‌های شخصی خودتان را طراحی کنید. کافی است ابتدا یکی از پوسته‌های بی‌شمار را برای رسیدن به ظاهر شخصی خود برگزینید و سپس تعیین کنید که ویجت چه چیزی را نمایش خواهد داد. امکان انتخاب محتوای ویجت از میان گزینه‌های زیادی نظیر پیامک‌ها، تصاویر، وضعیت آب‌وهوا، ساعت، تقویم، وضعیت باتری، تماس‌های ازدست‌رفته، پیام‌های Gmail و موارد دیگر وجود دارد.

دانلود از گوگل پلی

۱۰. اپلیکیشن Cover Lock Screen

اپلیکیشن Cover Lock Screen

 Cover Lock Screen شما را از دشواری گشتن میان صفحات زیاد برای یافتن اپلیکیشن مورد نظر رها می‌کند. اپلیکیشن Cover تشخیص می‌دهد که شما در خانه، محل کار یا در حال رانندگی هستید و اپلیکیشن‌هایی را بیش از همه در آن زمان‌های خاص به کار می‌برید روی صفحه‌ی قفل گوشی قرار می‌دهد.

دانلود از گوگل پلی

۱۱. اپلیکیشن Drupe

اپلیکیشن Drupe

Drupe برای جمع کردن تمام اطلاعات تماس افراد در یک محل طراحی شده است. این اپلیکیشن اجازه می‌دهد ابتدا انتخاب کنید که قصد تماس برقرار کردن با چه کسی را دارید و سپس تصمیم بگیرید که چگونه این کار را انجام خواهید داد. وقتی‌که یک فرد را انتخاب کردید می‌توانید برای ارسال پیام یا تماس با او Facebook، WhatsApp، Telegram یا هر راه در دسترس دیگری را تنها با لغزاندن انگشت برگزینید.

دانلود از گوگل پلی

۱۲. اپلیکیشن Mighty Text

اپلیکیشن Mighty Text

Mighty Text اجازه می‌دهد با استفاده از رایانه یا تبلت خود از طریق گوشی هوشمند اندرویدی به ارسال و دریافت پیامک بپردازید. این قابلیت برای زمانی که مشغول کار هستید و امکان نگاه کردن به گوشی را ندارید بسیار مناسب است.

دانلود از گوگل پلی

۱۳. اپلیکیشن Google Opinion Rewards

اپلیکیشن Google Opinion Rewards

Google Opinion Rewards به شکلی ساده به شما پاداش می‌دهد: شما با پاسخ به برخی سوالات در یک نظرسنجی مشتریان که از سوی گوگل تنظیم شده شرکت می‌کنید و در مقابل برای خرید کردن از پلی استور اعتبار دریافت خواهید کرد. هرگاه که یک نظرسنجی جدید آماده باشد این اپلیکیشن برای شما یک نوتیفیکیشن ارسال می‌کند و شما قادر خواهید بود در ازای پر کردن آن ۱ دلار اعتبار بگیرید.

دانلود از گوگل پلی

۱۴. اپلیکیشن Sky Map

اپلیکیشن Sky Map

این اپلیکیشن که در واقع نقشه‌ای از آسمان است ابتدا با نام Google Sky توسط خود گوگل برای آشنایی بیشتر مردم با ستارگان بالای سرشان تولید شده بود. با نشانه رفتن گوشی موبایل به‌سوی آسمان، Sky Map به شما نشان می‌دهد که در حال نگریستن به کدام صورت فلکی هستید.

دانلود از گوگل پلی

۱۵. اپلیکیشن Lux

اپلیکیشن Lux

Lux اجازه می‌دهد کنترل بیشتری روی تنظیم روشنایی صفحه‌نمایش گوشی خود داشته باشید. می‌توانید روشنایی صفحه‌نمایش را برای مطالعه در شب از حداقل پیش‌فرض گوشی پایین‌تر ببرید. همچنین قابلیتی به نام Night Mode در نظر گرفته شده که می‌تواند با فرا رسیدن زمان غروب خورشید به‌صورت خودکار فعال شود.

دانلود از گوگل پلی

۱۶. اپلیکیشن Cerberus anti theft

اپلیکیشن Cerberus anti theft

Cerberus anti theft علاوه بر امکان ردیابی گوشی به سرقت رفته قادر است کارهای بسیار زیاد دیگری را هم انجام دهد. برای مثال می‌توانید گوشی را با استفاده از وب‌سایت یا پیامک از راه دور کنترل کنید، حتی در حالت سایلنت یک پیام اخطار را روی گوشی به صدا درآورید، تمام اطلاعات خود را از روی گوشی پاک کنید، گوشی را با استفاده از یک کد قفل کنید، صدای محیط را از طریق میکروفون گوشی ضبط کنید، فهرست تماس‌های ورودی و خروجی را ببینید یا حتی خود اپلیکیشن Cerberus را پنهان کنید تا دزد متوجه آن نشود.

دانلود از گوگل پلی

۱۷. اپلیکیشن Locale

اپلیکیشن Locale

Locale اپلیکیشنی برای خودکار کردن امور است. بدین معنی که با استفاده از آن می‌توانید گوشی خود را به‌گونه‌ای سفارشی کنید که بر اساس محلی که در آن هستید، تماس‌هایی که دریافت می‌کنید، میزان شارژ باتری، راستای قرارگیری گوشی یا زمان رفتارهای خاصی را از خود بروز دهد. برای مثال می‌توانید از آن بخواهید تا گوشی را با قرار دادن به پشت سایلنت کند یا با رسیدن شارژ باتری به ۲۰ درصد نور صفحه‌نمایش را به‌طور خودکار کاهش دهد.

دانلود از گوگل پلی

۱۸. اپلیکیشن Tasker

اپلیکیشن Tasker

Tasker با در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰ کنش داخلی یک اپلیکیشن خوب دیگر برای خودکار کردن واکنش گوشی در شرایط خاص است. می‌توانید کنش‌هایی سفارشی را بر اساس اپلیکیشن، زمان، روز، مکان، رویداد، ویجت یا میانبر تولید کنید. حتی پلتفرمی داخلی برای تولید و فروش اپلیکیشن‌های سفارشی شما در نظر گرفته شده است.

دانلود از گوگل پلی

۱۹. اپلیکیشن Unclouded

اپلیکیشن Unclouded

Unclouded ابزاری عالی است که اجازه می‌دهد تمام درایوهای ابری خود را در یک محل مدیریت کنید. اگر شما از فضاهای ذخیره‌سازی ابری رایگان مختلف استفاده می‌کنید رفت‌وآمد مداوم بین آن‌ها می‌تواند کار دشواری باشد. اپلیکیشن Unclouded شما را قادر می‌کند حساب کاربری سرویس‌های مختلفی نظیر Dropbox، Google Drive، OneDrive، Box و Mega را هم‌زمان جستجو کنید.

دانلود از گوگل پلی

۲۰. اپلیکیشن ADV Screen Recorder

اپلیکیشن ADV Screen Recorder

اگر به هر دلیل لازم باشد آنچه روی صفحه‌نمایش گوشی موبایلتان می‌گذرد را ضبط کنید با آیفون قادر به این کار نخواهید بود. اما در اندروید ADV Screen Recorder بدون نیاز به روت کردن اجازه می‌دهد از صفحه‌نمایش خود فیلم تهیه کرده و آن را برای استفاده‌های بعدی ذخیره کنید.

دانلود از گوگل پلی

منبع: Business Insider

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴۷ دیدگاه
  1. Avatar علی

    ادامه بعد تاز منضورم از بهتر اینه که نیازی نیست اصلا برگردی برنامه جداگانه بریزی توی خود نرم افزار اپل هست بعد سامسونگ هرچی داره کپی برابر اصل ایفون هست # برتری ایفون # کپی اندروید

  2. Avatar علی

    به جز یه سه چار تاش اپل شبیشونو یا از اون بهترشونو داره حسادت که نمیکنیم هیچ تاز دلمونم داره برا کسایی که اندروید دارن میسوزه بعد سامسونگ که ماشالله هنگی هست کلن ios حد اقلش هنگ نمیکنه بعد امنیت اپل و انروید زمین تا آسمون فرق داره به نظر من اپل بهتره بعد برا برنامه های ایرانی کی گفته نمیشه ریخت بعد نرم افزارای اپل در کل خیلی بیشتر از اندروید هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه