اپلیکیشن Google Photos با ۲۴ میلیارد عکس سلفی یک‌ساله شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

امروز اپلیکیشن Google Photos یکساله شد. در این یک سال که از آغاز به کار این اپ می‌گذرد این سرویس در حدود ۱.۶ میلیارد انیمیشن، کلاژ و فیلم از عکس‌های لحظه‌ای کاربران ساخته است. حدود ۲ تریلیون برچسب که ۲۴ میلیاردشان سلفی بوده هم در این اپ تشخیص داده شده‌اند. گوگل گفته به لطف امکانات پشتیبانی ابری، ۲۰۰ میلیون کاربر اپلیکیشن Google Photos حدود ۱۳.۷ هزار ترابایت از حافظه گوشی‌های‌شان را در فضایی که این اپ در اختیارشان قرار می‌داده تخلیه کرده‌اند.

بررسی جدیدترین بروزرسان اپ گوگل نشان داده کسانی که از موبایل‌های نکسوس استفاده کنند به زودی از حافظه نامحدود برای آپلود عکس‌ها و ویدیوها با کیفیت اصلی برخوردار خواهند شد.

ظاهرا این اپ تغییرات دیگری هم خواهد داشت، یکی از این تغییرات این است که اپ گوگل می‌تواند با برخی ابزارهای تنظیمی درونی نوردهی و کنتراست را تنظیم کند.

دستیار گوگل هم در این اپ نقش به دردبخورتری را ایفا خواهد کرد و عکس‌های مشابه یا مات را حذف می‌کند. اتفاق جالب دیگری که در راه است تغییر شیوه به اشتراک گذاری است. سالانه حجم عظیمی از داده‌ها بین دوکاربر از طریق بولوتوث به اشتراک گذاشته می‌شود و وقتی دو فرد کنار هم باشند دلیلی نمی‌بینند از اینترنت برای این کار استفاده کنند. به این ترتیب گوگل به فکر عرضه خدماتی است تا شیوه‌های به اشتراک‌گذاری افراد در فواصل نزدیک بهبود یابند.

‌‌

منبع: Engadget

‌‌‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه