اپل آیپاد تاچ را فراموش نکرده است

۲۵ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

سه سال از آخرین زمانی که اپل نسل جدیدی از آیپاد را معرفی کرد گذشته است و شاید در دنیای دستگاه‌های هوشمند همه فکر می‌کردند که اپل آیپاد را فراموش کرده و دیگر نسخه‌ی بهتری از این دستگاه ارایه نخواهد کرد.

پس از گذر سه سال، اپل دستی به سر و روی آیپاد کشید و در قالبی نو و قطعات سخت‌افزاری ارتقایافته، آیپاد تاچ جدیدی عرضه کرد.

اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که با آیپاد تاچ خاطره‌های بسیاری دارند، حتما از این خبر خوشحال خواهید شد که مطابق انتظارمان آیپاد تاچ جدید و قدرتمندتری عرضه شد. به جرات می‌توان گفت که آیپاد یکی از بهترین دستگاه‌های پخش‌کننده‌ی موسیقی قابل حمل است که تاکنون اختراع شده و خوش‌دستی و ظاهر شیک آن را نمی‌توان زیر سوال برد.

sgsg
آیپاد تاچ جدید درست مثل آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به پردازنده‌ی A8 64 بیتی مجهز است و علاوه بر این پردازنده‌ی M8 حرکت را هم برای پیگیری دقیق فعالیت‌های فیزیکی در دل خود جای داده است. همچنین دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی iSight و دوربین جلویی Face Time HD آن تصاویر بهتری برای شما ثبت خواهد کرد. تقریبا تمام ویژگی‌های آیپاد مشابه آیفون بوده با این تفاوت که صفحه‌نمایش آن به اندازه‌ی ۴ اینچ کمی کوچک‌تر است، اما از همان نمایشگر رتینا با کیفیت وضوح ۱۱۳۶ در ۶۴۰ پیکسل که در آیفون ۵S به کار رفته بهره می‌برد. میزان حافظه‌ی رم مشخص نشده اما اگر بخواهیم مشخصات سخت‌افزاری آیفون ۶ را به عنوان معیار در نظر بگیریم، میزان رم آن ۱ گیگابایت خواهد بود. در مورد عمر باتری هم، اپل قول داده که آیپاد جدید بتواند ۴۰ ساعت پخش صوتی و ۸ ساعت پخش تصویری را پشتیبانی کند.
آیپاد تاچ جدید را می‌توان در رنگ‌های طلایی، خاکستری فضایی، نقره‌ای، صورتی و آبی خریداری کرد. اپل بدنه‌ی آن را هم مثل آیفون ۶ از جنس آلومینیوم ساخته و هیچ خبری از جنس پلاستیک نیست. قیمت‌های درنظرگرفته شده ۱۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۱۶ گیگابایتی، ۲۴۹ دلار برای نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی، ۲۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی و ۳۹۹ دلار برای آیپاد ۱۲۸ گیگابایتی است.

fjf
آیپاد تاچ جدید برای خرید آنلاین و خرید از فروشگاه‌های اپل قابل دسترسی است. این‌طور که به نظر می‌رسد، هدف اپل بخشیدن حیات دوباره به آیپاد نیست، بلکه می‌خواهد با این کار سرویس Apple Music را به دست کاربران بیشتری برساند. با این حساب، حرکت بسیار قشنگی است که اپل برای راه‌اندازی سرویس موسیقی‌اش، قهرمان کارکشته‌‌ی موسیقی را در زمان مناسب به میدان فراخوانده است.

منبع: Apple

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه