اپل به اریکسون جریمه پرداخت می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اپل و اریکسون

دو شرکت اپل و اریکسون پس از مدت‌ها توانستند برسر حق استفاده از یکسری پتنت‌ها به توافق برسند.

شرکت اپل باید ۱٫۶ میلیارد دلار به شرکت اریکسون جریمه بپردازد.

این دو شرکت مدت‌ها بود برسر حق استفاده از یکسری پتنت خاص به دادگاه می‌رفتند. به‌تازگی مشخص شده که این دو شرکت توانسته‌اند به یک راه حل  دست پیدا کنند. با توجه به اطلاعات منتشر شده اپل با فروش هر گوشی آیفون مبلغی را به اریکسون می‌پردازد. از آنجایی که شرکت اپل آیفون‌های زیادی را به فروش می‌رساند، مبلغ قابل توجهی به اریکسون خواهد رسید.

در حالی که جزییات این توافق منتشر نشده، سایت رویترز به این موضوع اشاره کرده که پتنت‌های مربوط به اریکسون که شرکت اپل در طول سال‌های گذشته از آن‌ها استفاده می‌کرده نزدیک به ۱٫۵ تا ۱٫۶ میلیارد دلار ارزش دارند. در نتیجه شرکت اپل باید در ابتدا این مبلغ را به اریکسون پرداخت کند و سپس باید با فروش هر گوشی آیفون و آیپد نزدیک به نیم درصد قیمت آن را به این شرکت بپردازد.

اپل و اریکسون

اپل برای استفاده از یکسری پتنت‌ها به اریکسون جریمه پرداخت می‌کند.

با توجه به اینکه شرکت اپل باید مبلغ زیادی را به عنوان جریمه به اریکسون پرداخت کند، رابطه‌‌ی این دو شرکت همچنان خوب است و این شرکت‌ها با همکاری یکدیگر روی توسعه‌ی تکنولوژی ۵G کار می‌کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    انشاالله همه بتونن حقشون رو از این شرکت مستبد و دادگاه بخر آمریکایی بگیرن…سامسونگ عزیزم تو هم به حق خودت میرسی و رای های از پیش تعیین شده دادگاههای آمریکایی رو نسبت به خودت رو میکنی…درود بر دی جی کالای عزیز

  2. Avatar Ali S

    این اپلی ها کجان پس؟دران یه جا دیگه ادعا میان

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه