اپل ششمین نسخه آزمایشی iOS 10.3 را منتشر کرد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اپل ششمین نسخه آزمایشی iOS 10.3 را برای آیفون، آیپد و آیپادتاچ منتشر کرد. اپل نسخه‌ی ۱۰ iOS را در سپتامبر سال گذشته عرضه کرد. این سری از سیستم عامل iOS به عنوان بهترین نسخه‌ی سیستم‌عامل تلقی می‌شود؛ به همین دلیل روی تغییرات آن هنوز کار می‌کند. تیم کوک باور دارد که نسخه‌ی ۱۰، بهترین سیستم‌عاملی است که این شرکت تابه‌حال برای مشتریانش منتشر کرده است. این نسخه‌ی بتا برای توسعه‌دهندگان عرضه شده تا مورد آزمایش قرار بگیرد.

نسخه‌ی ۱۰، آیتم‌های زیاد و جدیدی را با خودش به همراه داشت؛ مثل ویژگی ۳d Touch و امکانات جدیدی که اپل در برنامه‌ی پیام‌رسان iMessage برای رقابت با دیگر برنامه‌های پیام‌رسان معرفی کرد. حالا در نسخه‌ی ۱۰.۳، امکان جدیدی به نام Find My AirPods در برنامه‌ی Find My Phone اضافه شده است. این نسخه به امکاناتی مثل  iCloud Analytics و Wi-Fi Calling برای مشتریان اپراتور Verizon  هم مجهز شده است. امکان جدید new Apple File System یا APFS هم برای بهینه‌سازی ذخیره کردن فایل‌ها در دستگاه‌های اپل، افزوده شده است.

در این نسخه شاهد بهبود  CarPlay هستیم. برنامه‌ی CarPlay همانند Android Auto، محیطی برای هماهنگ‌سازی ارتباط بین تلفن هوشمند و سیستم مالتی مدیای خودرو است. مسیریابی و تماس تلفن، تنها بخشی از ویژگی‌های این سیستم است که اپل در نسخه‌ی ۱۰.۳ آن را ارتقا داده است.

ویژگی جالب دیگر نسخه‌ی ۱۰.۳ اضافه شد امکان پاسخ به نظر کاربران در AppStore است که پیش از این، کاربران از این ویژگی محروم بودند. به نظر می‌رسد نسخه ۱۰.۳ iOS با امکانات جدیدش، برای کاربران محصولات اپل کاربردی‌ و هیجان‌انگیزتر از قبل است.

منبع: Phonearena

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه