اپل محبوب‌ترین شرکت در زمینه‌ی ساخت گجت‌های پوشیدنی است

۵ آبان ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان Juniper Research به تازگی تحقیقاتی را در آمریکا و انگلستان برای شناسایی محبوب‌ترین شرکت در زمینه‌ی تولید گجت‌های پوشیدنی، انجام داده است.

با توجه به تحقیقات انجام شده، اپل به عنوان محبوب‌ترین شرکت تولید کننده‌ی کجت‌های پوشیدنی شناخته می‌شود و سامسونگ هم در مکان دوم قرار دارد.

در اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل به عنوان محبوب‌ترین شرکت تولید کننده‌ی گجت‌های پوشیدنی در دنیا شناخته می‌شود. در این تحقیقات که در کشورهای آمریکا و انگلستان انجام شده، شرکت اپل در مکان اول و شرکت‌های سامسونگ، گوگل، ال‌جی و سونی در مکان‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی این نظر سنجی این است که شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تکنولوژی جایگاه بهتری در مقایسه با شرکت‌های فعال در زمینه‌ی مود و طراحی لباس به‌دست آورده‌اند. شرکت‌هایی مانند نایکی، رولکس، Under Armor، TAG Heuer و Ralph Lauren در مکان‌های پایین این نظر سنجی قرار گرفته‌اند.

بسیاری از شرکت‌هایی که به عنوان سازنده‌های محبوب گجت‌های پوشیدنی شناخته می‌شوند، تنها یک ساعت هوشمند تولید کرده‌اند و این درحالی است که گجت‌های پوشیدنی زیادی از جمله تی‌شرت، دست‌کش، دست‌بند، کفش و عینک تولید شده‌ است. با نگاهی به این آمار می‌توان متوجه شد که در حال حاضر ساعت‌های هوشمند از محبوبیت زیادی برخوردار هستند.

در بخش دیگری از این تحقیقات مشخص شده که از هر ۵ نفری که از تلفن همراه هوشمند استفاده می‌کنند، یک نفر نزدیک به ۱۷۵ دلار برای گجت‌های پوشیندی هزینه کرده است.

در این آمار شرکت‌های اپل و سامسونگ سهم زیادی از بازار گجت‌های پوشیدنی را به خودشان اختصاص داده‌اند. در ادامه می‌توانید جدول منتشر شده از این نظر سنجی را مشاهده کنید:

Juniper Research

منبع: Juniper Research

دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Next is Now

    فقط سامسونگ GEAR S2

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه