اپل چهار آیپد جدید در دست ساخت دارد

۲۴ اسفند ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شایعات جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که اپل روی چهار مدل جدید از آیپد پرو کار می‌کند. محصولاتی که به احتمال زیاد تا مدتی دیگر معرفی خواهند شد. در اطلاعات جدید گفته شده که سیستم عامل iOS به تازگی روی چهار دستگاه جدید تا این لحظه معرفی نشده‌اند، آزمایش شده است.

این اطلاعات که در سایت Fiksu قرار گرفته به این موضوع اشاره می‌کنند که سیستم عامل iOS روی دستگاه‌هایی با اسم ۷.۱، ۷.۲، ۷.۳ و ۷.۴ تست شده است. حتی گفته شده که نسخه‌ی آزمایشی iOS 10.3 و iOS 11  روی این دستگاه‌ها آزمایش شده.

مینگ-چی کو از سازمان KGI به این موضوع اشاره کرده که اپل سه مدل جدید از آیپد پرو راهی بازار خواهد کرد. آیپدهایی در اندازه‌ی ۹.۷، ۱۲.۳ و ۱۰.۵ اینچ که گفته می‌شوند لبه‌های بسیار باریکی دارند. براساس اطلاعات لو رفته آیپد پرو مدل ۱۲.۳ اینچ از تراشه‌ی A10X بهره می‌برد و مدل ۹.۷ اینچی هم یک تراشه‌ی ارزان‌ قیمت‌تر دارد که به احتمال زیاد A9 خواهد بود. گفته می‌شود که آیپد پروهای ارزان‌ قیمت‌تر فروش بالاتری نسبت به مدل قوی‌تر خواهند داشت. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که بازار تبلت‌ها چند سالی است که کوچک شده و مردم تمایل کمتری نسبت به خرید این محصولات از خودشان نشان می‌دهند، اما با این حال اپل سهم زیادی از این بازار را در اختیار دارد.

منبع: techcrunch

telegram_ad2_1

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه