آیا اکسپریا Z5 سونی اولین گوشی با صفحه‌نمایش ۴K خواهد بود؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی یک ویدیو شامل اطلاعاتی در مورد جزییات سخت‌افزاری گوشی اکسپریا Z5 سونی از وب‌سایت Clubic.com به‌بیرون درز کرده است. براساس اطلاعات این ویدیو، به‌نظر می‌رسد گوشی پرچمدار اکسپریا Z5 سونی، نخستین محصولی است که در آن از یک صفحه‌نمایش ۴K استفاده می‌شود.

براساس ویدیوی منتشر شده از وب‌سایت Clubic.com، احتمالا گوشی پرچمدار اکسپریا Z5 نخستین محصول با صفحه‌نمایش ۴K در بازار گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

در این ویدیو یکی از مدیران مارکتینگ سونی اطلاعاتی در مورد صفحه‌نمایش‌های مورد استفاده در اکسپریا Z5 و Z5 «پریمیوم» (Premium) اعلام کرده است. این شرکت در اکسپریا Z5 یک صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی و در گوشی اکسپریا Z5 پریمیوم یک صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی قرار داده است. همچنین تراکم پیکسلی صفحه‌نمایش در این محصولات ۸۰۰ پیکسل در اینچ است. براساس اطلاعات منتشر شده در این ویدیو، شرکت سازنده در این محصولات یک دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار بسیار سریع و زوم دیجیتال ۵ برابر قرار داده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این پرچمداران جدید سونی مانند اکسپریا Z3 پلاس هستند و قابلیت ضد آب و گردوغبار بودن در آن‌ها فراهم شده است. همچنین لازم به‌ذکر است که پورت micro-USB در این دستگاه بدون روکش طراحی شده است.

گوشی هوشمند اکسپریا Z5 نخستین محصول سونی است که قابلیت پشتیبانی از حسگر اثرانگشت را دارد. شرکت سازنده این حسگر را در کنار دکمه‌ی پاور، روی فریم کناری قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۳ گیگابایت رم و۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی اشاره کرد. همچنین توان پردازشی این دستگاه از طریق چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ تامین می‌شود. براساس اخبار منتشر شده، شرکت سونی قصد دارد گوشی‌های پرچمدار اکسپریا Z5 و Z5 پلاس را در جریان مراسم IFA 2015 برلین که از تاریخ ۱۳ شهریور آغاز خواهد شد، به‌طور رسمی رونمایی کند.

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar x.z.c

    Ey kash sony az chipset snapdragon estefade nemikard

  2. Avatar m.sarv

    بازم بیشتر بی مورد تازه با ضرر درگیری بیشتر سی‌پی یو و باطری

  3. Avatar Kamix

    با سلام،باید دید در عمل چیکار میکنه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه