اگه قراره این هفته فقط یک چیز بخرید، میز و صندلی سفری بخرید!

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

تا وقتی که هوا نه هنوز خیلی گرم شده که نتونیم زیر آفتاب بشینیم و نه آنقدر سرده که نتونیم شب‌ها در چادر بخوابیم، باید بریم سفر! بریم در طبیعت کمپ کنیم و یکم از فضای شهر دور بشیم. یک کوله پشتی مناسب بردارید و وسایل مورد نیاز سفر رو داخل بچینید، ولی بجای زیرانداز میز و صندلی سفری ۸۸۳۹ رو بندازید روی دوشتون و بزنید به دل کوه و جنگل. این مجموعه ۲ تا صندلی و یک میز داره که خیلی وقت‌ها در طبیعت خیلی جای خالیشو احساس می‌کنید. به همین دلیل ما این هفته این کالا رو به شما معرفی می‌کینم که بتوانید در سفرهای این آینده خود از آن استفاده کنید. نظر کارشناسان دیجی‌کالا را در مورد این میز و صندلی سفری در اینجا بخوانید.

حمیده

بعد از گذروندن یه هفته‌ی نسبتا سخت و شلوغ، باید از روزهای تعطیل آخر هفته برای رفتن به پارک یا مکان‌های دیدنی خارج از شهر استفاده کرد تا با دیدن زیبایی‌های طبیعت و دور بودن از شلوغی شهر و تمام مشکلاتش، حال و هوامون حسابی عوض بشه. برای وقت‌گذرونی در طبیعت باید وسایل مناسبی هم همراه داشته باشیم تا این لحظات برامون با آرامش بیشتری همراه باشه. میز و صندلی سفری «۱-۸۸۳۹» یکی از همون وسایلی که بردنش در طبیعت میتونه احساس آرامش و آسایش بیشتری برامون فراهم کنه. باز و بسته کردن این ست میز و صندلی برای من کار خیلی آسونیه و به ابزاری مثل پیچ‌گوشتی و آچار و… نیاز نداره. از طرف دیگه وزن زیادی هم ندارن و به‌راحتی جابه‌جا میشن. من که دوست دارم توی آن روزهای بهاری و خنک روی این صندلی لم بدم و یه لیوان چای داغ آتیشی رو توی دست‌هام بگیرم و از فضای سبز و زنده‌ی اطرافم لذت ببرم.

علیرضا

فکر کنید یک روز تعطیل سبد پیک‌نیک رو از خوراکی‌های مختلف پر می‌کنید. برنامه‌ی شما اینه که تو دل طبیعت دور از استرس و ترافیک یک روز خوب داشته باشید، هر جایی مثل پارک، کوه یا جنگل دنبال یک جای مناسب برای اتراق می‌گردید؛ اما به علت خیس یا خاکی‌بودن زمین نمیشه از زیرانداز استفاده کنید. به‌نظرم بهترین وسیله میز و صندلیه؛ ولی چطور میشه این‌هارو با این ابعاد بزرگ همه جا برد؛ حتی اگه وسیله نقلیه‌ی داشته باشید؟! من «مجموعه‌ی میز و صندلی سفری مدل ۱-۸۸۳۹» رو پیشنهاد می‌کنم که با قابلیت تاشوبودن و وزن کم در کنار راحتی، لذت پیک‌نیک رو دوچندان می‌کنه. این مدل به‌آسانی باز و بسته میشه. این میز و صندلی بعد از تاشدن در یک ساک زیپ‌دار قرار می‌گیره تا اون رو بعد از جمع‌کردن، به‎راحتی داخل صندوق‌عقب خودرو بذارید. این میز و صندلی از جنس و مقاومت خوبی برخورداره و حتی دو تا جالیوانی برای گذاشتن لیوان روی میزش در نظر گرفته شده. روی صندلی بشینید و خوراکی‌ها رو روی میز بچینید و از پیک‌نیک‌تون لذت ببرید.

آناهیتا

خانواده من علاقه زیادی به سفر و پیک‌نیک دارن. همیشه وقتی میخوان وسایل لازم رو همراهشان بیارن اولین چیزی که برمیدارن زیرانداز و لوازمیه که بتونن با نشستن روی آن‌ها احساس راحتی کنن مثل بالش و پتو. اما وقتی میرن پارک یا پیک نیک بعد از مدتی از نشستن روی زمین خسته میشن احساس میکنن پاهاشون خواب رفته یا درد گرفته، تازه جایی برای تکیه دادن هم ندارن و همش مجبورن قوز کنن یا دراز بکشن. به خاطر این از من خواستن براشون یک چیز خوب پیدا کنم که بتونن تو ماشین راحت جاش بدن. منم می‌خوام براشون این مجموعه میز و صندلی سفری رو بخرم. این وسیله خیلی راحت جابه جا می‌شه و اونا می تونن هر وقت، هر جایی که احساس خستگی کردن از این میز و صندلی استفاده کنن. پدرم میگه این میز و صندلی برای یک سفر دونفره خیلی کاربردیه و بهمون این احساس رو میده که بیشتر وقتمونو توی طبیعت بشینیم. حتی توی حیاط خونمون هم می‌تونیم از این میز و صندلی استفاده کنیم. من خودمم دوست ندارم وقتی میرم با دوستام یا خانوادم بیرون روی زمین بشینم. صندلی این مجموعه مثل مبل توی خونه نرم و راحت نیست ولی می تونه برای بیرون رفتن بهمون یک حس خوب رو منتقل کنه.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه