اگه قراره این هفته یک چیز بخرید، فلاسک غذا بلک اند دکر بخرید!

۱ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۴ دقیقه

مسافرت با ماشین خیلی لذت‌بخشه چون میتونیم هرچیزی که دوست داریم، بزاریم تو ماشین و با خودمون ببریم. یخچال و فلاسک تو اکثر مسافرت‌ها خیلی کاربرد دارند چون اگر بخواهیم چای و قهوه بنوشیم یا اگر بخواهیم غذایی را با خودمان ببریم به فلاسک و یخچال نیاز داریم. ما این هفته یک فلاسک به شما پیشنهاد می‌کنیم که هم کار یخچال رو برای شما انجام میده و هم فلاسک: برند درجه یک لوازم خانه برقی “Black And Decker” تولید کننده این فلاسک مخصوص خودرو است. با این فلاسک همه سفرها راحت‌تر می‌شود چراکه یک قابلیت جدید به ماشین شما اضافه می‌کند. در اینجا نظر دو نفر از کارشناسان این محصول را پرسیدیم و همچنین نظراتی که خریداران این محصول از تجربه خود برای این فلاسک غذای ماشین مطرح کرده‌اند را با شما به اشتراک می‌گزاریم. با ما همراه باشید.

علی

بار نوشیدنی کنسول وسط که تو خیلی از ماشینای لوکس از جمله رولز رویس (Rolls Royce) وجود داره همیشه برام جذاب بوده. این ویژگی برای کسایی که اهل سفر هستن و به نوشیدنی‌های گرم و سرد علاقه دارند جذاب‌تر هم هست. اما مشکل اینجاس که خیلی از ماها پول همچین ماشینایی رو نداریم. اما خبر خوب اینه که ما می تونیم این آپشن رو به خودروی خودمون اضافه کنیم. این خبر خوب رو مدیون «دانکن بلک» و «آلونزو دکر» هستیم که برند بلک اند دکر رو تاسیس کردن. فلاسک غذای خودرو بلک اند دکر رو می شه هر جایی تو کابین خودرو قرار داد؛  صندلی جلو یا صندلی عقب فرقی نداره، چون بلک اند دکر برای این فلاسک کابل ۲.۱ متری در نظر گرفته که از هر جایی به فندکی خودرو می‌رسه. تازه این کل ماجرا نیس این فلاسک رو می‌تونین با خودتون به سفرهای دور و نزدیک ببرید و در هر جایی از اون استفاده کنید.

 

حسین

رفته رفته به روزهای گرم سال نزدیک می‌شیم و تو این شرایط یک نوشیدنی خنک نه‌تنها لذت‌بخشه بلکه باعث میشه برای مدتی کوتاه گرما رو فراموش کنیم. حالا فکرش رو کنید که می‌تونید نوشیدنی‌های خودتون رو داخل هم بیارید، اون هم با همون دمایی که باب میل‌تونه و هر لحظه می‌تونید نوش جون کنید. با خرید فلاسک غذا و نوشیدنی خودرو بلک اند دکر این رویا واقعی میشه. این دستگاه با تامین برق مورد نیازش از فندکی خودرو، می‌تونه محتویات درون خودش رو تا حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتی‌گراد پایین‌تر از دمای محیط خنک کنه. قابلیت‌های این فلاسک غذا همینجا تموم نمیشه. این فلاسک با گرم نگه داشتن مواد غذایی هم می‌تونه خیلی به شما کمک کنه! مواد غذایی رو تا حداکثر دمای ۴۸ درجه‌ی سانتی‌گراد گرم نگه میداره که این میزان دما برای گرم نگه داشتن غذایی که آماده کردیم تا رسیدن به مقصد، من رو کاملا راضی میکنه. این فلاسک غذا و نوشیدنی برای کسایی که رفتن به پیک‌نیک جزئی از برنامه‌ی زندگی‌شون شده و همه کسایی که دوست دارن با ماشین خودشون سفر کنن، خیلی کارآمد و کاربردیه. اینجوری دیگه کسی تو مسیر خسته نمیشه و حوصله‌‌ش هم سر نمیره.

 

احمدرضا

برای سفر دو دسته آدم وجود داره؛ یکی اونایی که با یه کوله‌پشتی سفر میکنن و دیگری افرادی که دوست دارند تمام وسایل مورد نیازشون رو همراه ببرن. حتی اگر سفر کوتاهی باشه ترجیح میدن خیلی وسایل همراهشون باشه که گاهی لازمشون هم نمیشه. معمولا تو سفرهای بین شهری که با خودرو انجام میشه، غیر از استراحت راننده، مواردی مثل رستوران و خرید و… هم پیش میاد. برای افرادی که با ماشین خودشون سفر میکنن، بهتره کنار وسایلشون یدونه از این فلاسک غذاهای بلک اند دکر همراهشون داشته باشن که با فندکی خودرو هم کار میکنه. دیگه نیاز نیست برای خریدهاتون توقف زیادی داشته باشید و میتونید هرجایی که خواستین نوشیدنی خنک آماده کنید یا غذایی که همراهتون هست رو گرم کنید. با اینکه من سفر به روش اول رو دوست دارم، ولی با توجه به کارایی و مزیت‌های BDV212F، توصیه می‌کنم برای سفرهایی که با خودرو میرین، این فلاسک رو تهیه کنید.

 

احسان

دستگاه فوق العاده خوبی هستش و از نظر قیمت نیز بسیار ارزنده و خوبه، به دلیل سرد کن و گرم کن بودن دستگاه خیلی خوبیه و شما برای هر نوع کاربردی میتونین استفاده کنین.برای سرمایش، دستگاه به قدری خوب خنک می‌کنه که باورکردنی نیست و همچنین ظرف مخصوص یخ داره که وقتی آب ریخته و ظرف رو تو دستگاه میذاریم حدودا بعد از ۲ الی ۳ ساعت ۱۲ قالب مکعبی یخ داریم. برای گرم کن نیز انگار از فر و یا ماکروفر استفاده می‌کنید. واقعا عالی هستش. فن دستگاه هم خیلی آروم هستش. دستگاه رو داخل خودرو بذارین، خیلی بهتر از صندوق عقب هستش؛ البته بستگی داره که جای خالی در خودرو دارین یا نه. مثلا من خودم پشت صندلی سمت شاگرد قسمت عقب گذاشتم و هم جاش خوبه و هم دسترسی راحتی بهش دارم و همزمان نیز در حال رانندگی میتونم ازش نوشیدنی بردارم. فضای خیلی خوبی داره و راحت توش میتونین هر چیزی جا بدین.
از دستگاه هم میشه برای مسافرت خارج شهری استفاده کرد و هم برای سفرهای شهری و همچنین میتوان در محل کار هم گذاشت. در کل من خیلی خیلی راضی هستم و به نسبت مارک‌های متفرقه خیلی بهتره و همچنین به نسبت یخچال های خودرو که پول زیادی باید بپردازید هم خیلی بهتره.

 

بهرام

با مطالعه دفترچه راهنمای این محصول ، سرمایش این محصول در عرض ۱۲۰ الی ۲۰۰ دقیقه به ماکزیمم قدرتش میرسه و برای گرمایش هم عدد ۱۰۰ الی ۱۲۰ دقیه ذکر شده است. البته در جای جای راهنما تاکید شده که برای حداکثر کاربری غذا و نوشیدنی ها را از قبل گرم یا سرد شده داخل فلاسک بذاریم. روی جعبه هم جالب بود نوشته بود تا -۲ درجه هم دماش میرسه یعنی میتونه آب رو یخ ببنده که برای این منظور جای یخی و یک پد داخل جعبه محصول ارائه شده و اگه پد رو داخل محفظه قرار بدیم تبدیل به فریزر هم میشه! صدای خاصی از محصول شنیده نمیشه، سیمش بلنده به قدر کافی، فیوز محافظتی داره و موقع استفاده اگر باتری افت ولتاژ داشته باشه قطع می کنه و باتری رو خالی نمی‌کنه. واشر عایق‌بندی داره و در محفظه یه نوار لاستیکی داره که عایقش می کنه.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه