ایده‌هایی که HTC برای پیشرفت در بازار تکنولوژی در سر دارد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در ماه‌های اخیر شاهد هستیم که HTC محبوبیت سابق خود را تا حد زیادی از دست داده، شنیده بودیم که وضعیت مالی این شرکت به هم ریخته،دیگر چندان مورد توجه کاربران تکنولوژی و علاقه‌مندان این حوزه نیست و اخبار و گزارش‌های زیادی هم درباره‌اش منتشر نمی‌شود. اما این روند رو به تغییر است و نشان می‍‌دهد این شرکت به هیچ وجه قصد عقب‌نشینی ندارد و مصمم است تا با تولید محصولات متنوع و جدید، دوباره توجه بازار را به سمت خود جلب کند.

در این رابطه مدیر ارشد شرکت HTC، خانم «شر وانگ» (Cher Wang) اعلام کرده است که شرکت‌اش قصد دارد در حوزه‌ی تکنولوژی سرپا بماند و منحل نخواهد شد.

در حال حاضر اپل و سامسونگ به طور پیوسته محصولات جدیدی عرضه می‌کنند و نبض بازار جهانی را در دست گرفته‌اند. از سوی دیگر، شیائومی و هواوی روی بازار خاورمیانه و آفریقا مانور می‌دهند و اخیرا خیلی خوب هم خودشان را بالا کشیده‌اند. به این ترتیب مسلما جایی برای عرض اندام شرکت‌های کم‌فعال و کوچک‌تر باقی نمی‌ماند. اما خانم وانگ همچنان خوش‌بین است.

با اطلاعاتی که از عملکرد HTC دیده شده، اعتقاد داریم که این شرکت قادر به احیا خود هست، چنان که در ماه‌های اخیر با تولید کالاهای متفاوت، از لحاظ آماری، تعداد محصولات‌اش را حفظ کرده است.

عمدتا HTC به عنوان یک برند گوشی هوشمند شناخته می‌شود اما در یک سال گذشته دستگاه‌ها و کالاهای تازه‌ای هم روانه‌ی بازار کرده است؛ مانند دوربین‌های HTC Re که البته چندان موفق نبوده‌اند.

اما HTC دست بردار نیست و برنامه‌هایی هم برای سال آینده مد نظر دارد. شرکت مذکور با تولید HTC Vive وارد دنیای واقعیت مجازی شده و همچنین تولید گجت‌های پوشیدنی HTC Grip (دستبند هوشمند) را هم در دست کار دارد که قرار است این دو طی سال آینده وارد بازار شوند.

HTC در تولید گجت‌ها با برندهای معروف لوازم ورزشی، Under Armor هم وارد همکاری شده است و گوشی HTC One X9 هم اخیرا رونمایی شده که به زودی قابل خریداری خواهد بود.

هنوز نمی‌توان تخمینی در مورد میزان موفقیت و تغییری که عرضه‌ی این کالاهای جدید در HTC ایجاد می‌کنند، صحبت کرد. اما پیداست که این شرکت فکرهایی برای آینده‌ی خود دارد.

منبع: Ubergizmo و Digital Trends

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar ghafour

    امیدوارم که htc دوباره جون بگیره چون کیفیت محصولاتش واقعا بالاست

    1. Avatar علی

      Like

      1. Avatar Alireza

        موافقم ولی قطعا مدل چین به سفارش اسیاش کیفیتی نداره!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه