ایسوس در همایش IFA چند سورپرایز خواهد داشت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

زمان زیادی به مراسم IFA سال ۲۰۱۵ باقی نمانده و از هم‌اکنون شرکت‌های مختلف خودشان را برای به‌نمایش درآوردن محصولات جدید آماده می‌کنند.

 

براساس اطلاعات منتشر شده شرکت ایسوس قصد دارد در مراسم IFA از محصولات جدیدش رونمایی کند.

 

شرکت ایسوس هم امروز اعلام کرد که قصد دارد در تاریخ ۱۱ شهریور ماه امسال یک برنامه خبری برگزار کند. براساس اطلاعات منتشر شده در این برنامه محصولات جدیدی مانند تلفن‌همراه و ساعت هوشمند معرفی خواهند شد.
شرکت ایسوس تا کنون تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌های مختلفی را راهی بازار کرده که البته با استقبال زیادی از سوی کاربران مواجه نشده‌اند. به‌تازگی مشخص شد که این شرکت یک گوشی Zenfone جدید در دست ساخت دارد که از سازمان TENNA کشور چین مجوزهای لازم را دریافت کرده است.

Asus4

امروز تصاویری منتشر شده که به‌نظر می‌رسد مربوط به محصولات جدیدی است که ایسوس می‌خواهد آن‌ها را در مراسم IFA معرفی کند. اگرچه این تصاویر کیفیت مطلوبی ندارند، اما به خوبی مشخص می‌کنند که به احتمال زیاد یک ساعت و یک تلفن‌همراه هوشمند از سوی ایسوس معرفی می‌شود. این احتمال وجود دارد که تلفن‌همراه ایسوس جزو محصولات میان‌رده بازار قرار بگیرد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که ایسوس قبلا ساعت هوشمند ZenWatch را هم عرضه کرده بود و به احتمال زیاد در مراسم IFA باید شاهد معرفی نسل جدید این ساعت باشیم. هنوز اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر نشده و نمی‌دانیم که ایسوس چه سخت‌افزاری برای آن‌ها در نظر گرفته است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید:

Asus1-2-3 Asus2 Asus3

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه