ایسوس لپ‌تاپ‌های N552 و N752 را معرفی کرد

۳ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایسوس

شرکت ایسوس دو لپ‌تاپ جدید سری N معرفی کرد: یکی N552 به اندازه‌ی ۱۵ اینچ و دیگری N752 به‌اندازه‌ی ۱۷ اینچ که هر دو به نسل ششم پردازنده‌های چهار هسته‌ای اینتل Core و کارت گرافیک‌های انویدیا سری GTX مجهز هستند.

در این مدل‌های جدید از سریع‌ترین و به‌روزترین تکنولوژی‌ها استفاده شده که شامل SuperSpeed USB 3.1 Type-C با سرعت ۱۰ گیگابیت بر ثانیه، رم DDR4 و حافظه‌ی SSD می‌شود. نمایشگر ۴K این لپ‌تاپ با وضوح تصویر ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل جلوه‌های بصری را با جزییات و دقت رنگ بالا نمایش می‌دهد.  هر دو مدل از سیستم صوتی «سونیک‌مستر» ایسوس (SonicMaster) بهره می‌برند و در آنها از تکنولوژی ICEpower استفاده شده که کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای را در اختیار قرار می‌دهد. طراحی آلومینیومی لپ‌تاپ‌های N552 و N752 در عین ظرافت و زیبایی، دوام بالایی دارد و به راحتی باز می‌شود.

لپ‌تاپ ایسوس

پردازنده‌ی نسل ششمی چهار هسته‌ای اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا جی‌فورس GTX 960M عملکرد این دستگاه را در حد کامپیوترهای شخصی دسکتاپ بالا می‌برند. از طرف دیگر، حافظه‌ی SSD با سرعت ۱۵۰۰ مگابایت بر ثانیه در کنار رم ۱۶ گیگابایتی از نوع DDR4 سرعت اجرای شگفت‌انگیزی در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

نمایشگر ۴K این لپ‌تاپ‌ها چهار برابر نمایشگرهای Full HD پیکسل دارند. این نمایشگر با تراکم پیکسلی ۲۸۲ پیکسل بر اینچ، جلوه‌های بصری را با شفافیت و وضوح بالایی نمایش می‌دهد. تکنولوژی IPS هم هنگام نگاه کردن به نمایشگر از زوایای عریض از کاهش کنتراست جلوگیری می‌کند.

ایسوس

ایسوس

منبع: ASUS

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar میلاد

    ممنون بابت سایت خوبتون
    سری ان۵۵۲میشه گف بهترین لپ تاپ ایسوس هس
    واقعا بی نظیره از هر جهت

  2. Avatar سعید

    وارد ایران بشه،چه قیمتی داره؟

  3. Avatar حسین

    با سلام و خسته نباشید
    امیدوارم هرچه زودتر شاهد ورودش به ایران، مخصوصا دیجی کالا باشیم
    مدل N552VW شدیدا چشممو گرفته، با توجه به اینکه تا بحال لپتاپی نداشتم منتظرم این مدل وارد بشه تا تهیه کنم (البته اگه بتونم هزینه اش رو جور کنم!!)
    بنوعی میشه گفت بهینه شده همون سری N551 هست، وزن کمتر شده، سخت افزار به روز شده، پورت USB Type C بهش اضافه شده و …
    با توجه به اینکه لپتاپ ها قرار نیست زود به زود تعویض بشن و قراره چندین سال کار کنن، بنظرم بهتره تو این زمینه آینده نگری بشه، سری جدید هم با مشخصاتی که داره بنظرم میتونه این خواسته رو برآورده کنه، بشخصه اگه تهیه کنم تا چندین سال خیالم بابت استفاده و نگهداریش راحته
    امیدوارم کانفیگ هایی با هارد ۱ TB HDD و ۱۲۸ GB SSD و صفحه نمایش Full HD (نه ۴K) رو واسه فروش بیارید!
    قبل از این N551JW نظرمو جلب کرده بود که کانفیگ مناسبی براش درنظر نگرفتید، با وجود سری N552 هم منتظر میمونم تا این سری وارد بشه

  4. Avatar Ariarey

    سلام
    خسته نباشید
    من کاربر سایت شما هستم و هر روز چندین بار به سایت سر میزنم.
    خواستم بگم سایت شما از هر نظر ۲۰ و جای هیچ حرف و حدیثی نیست مرتب . دقیق . زیبا . بروز.
    بخصوص قسمت Mag . خواستم یه تشکر کوچیک ازتون بکنم و بگم حرف ندلرید همین. بدرود.

  5. Avatar Javad.nu

    با سلام
    قیمتش چقدره
    کی وارد بازار ایران می شه

  6. Avatar میلاد میرزایی

    بطور کلی لپ تاپ های سری N شرکت ایسوس هم از کیفیت ساخت بالایی برخورداره ، هم ظاهر زیبایی داره و هم از سخت افزار خوبی استفاده میکنه و هرساله مدل جدید ، با کمترین تغییرات ظاهری ولی با سخت افزار بروز تر و پرقدرت تر راهی بازار میشه .

    لپ تاپ های سری N ایسوس هرساله یکی از بهترین گزینه ها برای کاربران محسوب میشه .

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه