ایسوس مدل جدید گوشی ZenFone 2 را معرفی کرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

افرادی که می‌خواهند تلفن همراه میان‌رده خریداری کنند، اکنون یک گزینه دیگر هم برای خرید در اختیار دارند. مدل جدید گوشی ZenFone 2 شرکت ایسوس از ویژگی‌های سخت‌افزاری مناسبی بهره می‌برد و قیمت خوبی برای آن در نظر گرفته شده است.

مدل جدید گوشی ZenFone 2 از ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد و تنها ۲۲۹ دلار قیمت دارد.

ایسوس برای گوشی ZenFone 2 از ۴ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده و آن را با قیمت ۲۲۹ دلار به فروش می‌رساند. با توجه به نقدهای منتشر شده، کاربران با پرداخت قیمت مناسب یک محصول خوب در اختیار خواهند داشت. البته شرکت ایسوس در گذشته دو مدل دیگر هم از ZenFone 2‌ راهی بازار کرده بود. یک مدل از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه بهره می‌برد که ۱۹۹ دلار قیمت داشت. مدل دیگر هم ۴ گیگابایت رم داشت و با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده بود که کاربران می‌توانستند آن را با قیمت ۲۹۹ دلار خریداری کنند.
مدل جدید برای افرادی مناسب است که به حافظه داخلی کمی نیاز دارند، اما می‌خواهند سرعت کافی برای اجرای برنامه‌ها داشته باشند. بسیاری از نقدها به این موضوع اشاره کردند که این گوشی ارزان‌ترین محصولی است که با ۴ گیگابایت رم ساخته شده است.
این مدل جدید از یک پردازنده چهار هسته‌ای اتم شرکت اینتل با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز استفاده می‌کند. همچنین این مدل از گوشی ZenFone 2 با شماره Z3560 راهی بازار شده است. این محصول جدید ایسوس از یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. صفحه نمایش آن از Gorilla Glass 3 استفاده می‌کند که در برابر ضربه و خط و خش مقاوم است. این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است.

منبع:‌ Tech Times

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه