[CES 2016] اینتل و نیو بالانس برای دوندگان ساعت هوشمند می‌سازند

۱۷ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نیو بالانس

اینتل در نمایشگاه CES از شراکت جدیدش با شرکت تولیدکننده‌ی کفش‌های ورزشی «نیو بالانس» (New Balance) خبر داد.

این ساعت هوشمند به دوندگان کمک می‌کند تا با استفاده از GPS از مسیرشان منحرف نشوند.

این دو شرکت با همکاری یکدیگر می‌خواهند یک ساعت هوشمند برای دوندگان طراحی کنند. براساس گفته‌ی «راب دمارتینی» (Rob DeMartini)، مدیرعامل نیو بالانس، این ساعت به دوندگان این امکان را می‌دهد که روی تمرینات‌شان تمرکز کنند تا به طور مداوم عملکردشان را بهتر کنند. علاوه بر این، دمارتینی واحد محصولات ورزشی دیجیتال را معرفی کرد.

هدف راه‌اندازی واحد محصولات ورزشی دیجیتال “درک بهتر، ایجاد انگیزه و بهبود زندگی ورزش‌کارها از طریق تجربه‌های دیجیتالی و تکنولوژی‌های گجت پوشیدنی” است. به این ترتیب، احتمالا شاهد محصولات دیگری از این شرکت در زمینه‌ی گجت‌های پوشیدنی خواهیم بود. نیو بالانس در رویداد مطبوعاتی‌اش گفت که در کنار اینتل با دیگر شرکت‌ها مثل گوگل هم همکاری خواهد کرد تا “تکنولوژی‌های هوشمند با بهینه‌سازی برای گجت‌های پوشیدنی مصرفی، در پوشاک پا و دیگر محصولات ورزشی به کار گرفته شوند.”

در واحد محصولات ورزشی دیجیتالی سه رسته‌ی محصولی متفاوت وجود خواهد داشت. در رسته‌ی دستگاه‌ها گجت‌هایی پوشیدنی مثل ساعت هوشمند تولید خواهد شد. گروه تکنولوژی‌های جاسازی شده مسوول تولید محصولاتی مثل حسگر خواهد بود که می‌توان آنها را در کفش‌های نیو بالانس جاگذاری کرد و از طریق آنها اطلاعات جمع‌آوری کرد. گروه عملکرد ورزشی هم دستگاه‌هایی برای دنبال کردن و ارزیابی عملکرد ورزشکار تولید خواهد کرد.

این ساعت هوشمند به دوندگان کمک می‌کند تا با استفاده از GPS از مسیرشان منحرف نشوند و پخش‌کننده‌ی موسیقی ساعت هم این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به حمل گوشی هوشمند، دوندگان به موسیقی مورد علاقه‌شان هنگام دویدن گوش دهند. این ساعت در تعطیلات ۲۰۱۶ آماده خواهد شد. اینتل تراشه‌های این دستگاه را تامین خواهد کرد و روی آن سیستم عامل اندروید نصب خواهد شد.

منبع: New Balance

CES_2016_Slider_Final

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه