با بروزرسان جدید، قابلیت پیام‌رسانی دایرکت اینستاگرام متحول می‌شود

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

درسال ۲۰۱۳ اینستاگرام قابلیت ارسال پیام دایرکت به افراد مختلف را معرفی کرد. با این قابلیت کاربران می‌توانند عکس و ویدیو را به شکل خصوصی برای یکدیگر ارسال کنند. این قابلیت درحالی که مورد استقبال کاربران قرار گرفت، ویژگی‌های زیادی را به همراه نداشت.

 

در آپدیت جدید برنامه اینستاگرام، می‌توانید به شکل‌های جدید به افراد مختلف پیام‌های دایرکت ارسال کنید.

 

کاربران نمی‌توانستند عکسی که در یک صفحه مخصوص قرار داشت را برای یکدیگر ارسال کنند یا نمی‌توانستند جواب یک عکس را با عکس دیگری بدهند. حتی این امکان وجود نداشت که بتوانند یک گفتگو را بدون ارسال عکس آغاز کنند. امروز آپدیت جدیدی برای برنامه اینستاگرام عرضه شده که تمام این قابلیت‌‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در این آپدیت بخش ارسال پیام دایرکت با تغییرات بسیار زیادی مواجه شده و در زمان کار کردن با آن احساس یک برنامه‌ی گفتگو به کاربران منتقل می‌شود.

insta-1-6

براساس اطلاعات منتشر شده، در برنامه اینستاگرام نزدیک به ۸۵ میلیون نفر در ماه از قابلیت ارسال پیام دایرکت استفاده می‌کنند. این میزان در مقایسه با مجموع کاربران اینستاگرام بسیار پایین است. به همین دلیل آپدیت جدیدی برای این قسمت عرضه شده تا کاربران بتوانند بیشتر از این بخش استفاده کنند. شرکت اینستاگرام به این موضوع اشاره کرده که بیش از ۴۰ درصد از نظراتی که برای تصاویر ارسال می‌شوند، تنها نام افراد مختلف را دربر دارند. بسیاری از کاربران به این شکل تصویر یا ویدیویی خاص را مشاهده می‌کنند.
اضافه شدن قابلیت‌های جدید به قسمت ارسال پیام، باعث می‌شود که کاربران بتوانند به راحتی با یکدیگر گفت‌وگو کنند. در این آپدیت جدید کاربران می‌توانند تصاویر بیشتری را برای هم ارسال کنند. می‌توانید تصاویر صفحه‌های مختلف را برای دوست خود بفرستید. این موضوع می‌تواند این شبکه اجتماعی را بیش از پیش محبوب و کاربردی کند. در آپدیت جدید می‌توان یک تصویر را به صورت گروهی برای ۱۵ نفر به شکل همزمان ارسال کرد.

insta-1-2

شکل گفتگوی متنی در این قسمت هم بسیار تغییر کرده و کاربران با ظاهری مانند همه‌ی برنامه‌های پیام‌رسان مواجه می‌شوند. در این قسمت می‌توانید از شکلک‌های مختلف استفاده کنید. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که همچنان افرادی که در اینستاگرام دوست شما نیستند، می‌توانند به این شکل پیام خصوصی ارسال کنند. کاربران می‌توانند برای جلوگیری از دریافت پیام‌های مختلف از افراد ناشناس، حساب کاربری آن‌ها را مسدود کنند.
سرویس ارسال پیام دارای محدودیت‌هایی است. در این قسمت نمی‌توانید تصاویر ارسالی را روی تلفن همراه خود ذخیره کنید.

insta-1-3

این آپدیت جدید باعث شده که اینستاگرام شباهت زیادی به یک برنامه گفتگو پیدا کند و کاری کرده که کاربران بتوانند به راحتی با یکدیگر در ارتباط باشند. شرکت فیسبوک که مالک اینستاگرام است، دو عدد از برنامه‌های محبوب پیام رسان به نام‌های فیسبوک مسنجر و WhatsApp را در اختیار دارد. آپدیت جدید اینستاگرام امروز برای سیستم‌های اندروید و iOS منتشر خواهد شد.

insta-1-4

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar باقری

    عالی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه