اینستاگرام به زودی آفلاین هم کار می‌کند

۳۱ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در کنفرانس F8 فیس‌بوک، این شرکت از قابلیت جدیدی که به نرم‌افزار اینستاگرام اضافه کرده است، خبر داد؛ قابلیتی که توسط آن می‌توان به صورت آفلاین از اینستاگرام استفاده کرد.

امکان استفاده‌ی آفلاین از اینستاگرام فعلا یک قابلیت مختص نسخه‌ی اندرویدی این اپ است.

امکان استفاده‌ی آفلاین از اینستاگرام فعلا در برخی مناطق دنیا فعال شده است و در حال حاضر هم یک قابلیت مختص نسخه‌ی اندرویدی این اپ است. با این حال، قابلیت استفاده‌ی آفلاین از اینستاگرام به نسخه‌ی iOS هم اضافه خواهد شد.

قرار نیست به هنگام استفاده‌ی آفلاین از اینستاگرام، فقط چند عکس بالای فید خودتان را ببینید. با این قابلیت جدید، می‌توانید روی عکس‌ها نظر بگذارید، آن‌ها را لایک کنید و حتی اکانت‌ها را فالو یا آنفالو کنید؛ آن هم بدون هیچ اتصال اینترنت. زمانی که گوشی شما به اینترنت متصل می‌شود، اینستاگرام به صورت خودکار تک تک تغییراتی که انجام داده‌اید را اعمال می‌کنید.

اینستاگرام همچنین بخش‌های بیشتری از اپ را کش می‌کند؛ بخش‌های مثل پروفایل‌هایی که زیاد آن‌ها را می‌بینید و هم‌چنین تب Explore. در نتیجه زمانی که اپ را به هنگام آفلاین بودن باز می‌کنید، با صفحه‌ای خشک و خالی روبرو نمی‌شوید.

فیس‌بوک می‌گوید این قابلیت جدید اینستاگرام، به مناطقی که اتصال خوب و ثابت ندارند، کمک می‌کند.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar کتیبه سپید

    به نظر من نکته منفی این قابلیت، تغییرات کش هست. مثلا همین الان کش اینستاگرام من ۳۰۰ مگابایته. حالا اگه کش explore رو هم بیاره لابد میخواد کل ۱۶ گیگ حافظه داخلی دستگاه رو اشغال کنه. امیدوارم نخواد برای ذخیره کردن پست ها (و مخصوصا explore) در حالت آفلاین ۱۰ برابر الانش اینترنت مصرف کنه. همین جوری هم مصرف اینترنتش بالاست. در کل امیدوارم این یه قابلیت اختیاری باشه نه اجباری. بهتره یه کم هم اون cellular data رو تقویت کنه که مصرف اینترنت رو بیاره پایین، ما که تغییری ندیدیم.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه