اینستاگرام قابلیت جدید «Stories» را به این شبکه اجتماعی افزود

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شبکه اجتماعی اینستاگرام روز گذشته اعلام کرد که یک قابلیت جدید به نام «Stories» را به این شبکه افزوده است. اگر این نام به نظرتان آشنا می‌آید به این دلیل است که این ویژگی‌ همان ویژگی‌ای است که در شبکه‌اجتماعی اسنپ‌چت وجود دارد. استوری‌های اینستاگرام به کاربران امکان می‌دهند که به صورت نمایش اسلاید عکس‌ها و ویدیو‌ها را که در مدت ۲۴ ساعت هم دیده خواهند شد و بعد از بین می‌روند به نمایش بگذارند. این استوری‌ها پیش از آنکه در صفحه خبرخوان از میان بروند در بالای صفحه قرار می‌گیرند.

در نوار بالایی صفحه شما استوری‌های دوستانتان را می‌بینید. این استوری‌ها را از صفحه خود فرد و با کلیک کردن بر روی عکس‌ پروفایل فرد در صفحه او هم می‌توانید ببینید. کاربران می‌توانند در واکنش به این استوری‌ها برای دوستانشان مسیج بفرستند اما امکان لایک کردن و کامنت گذاشتن وجود ندارد.

تنظیمات حریم خصوصی این استوری‌ها مانند تنظیمات خود حساب‌کاربری هستند، بنابراین اگر حساب‌کاربری‌تان خصوصی است، این بخش هم صرفا برای فالوئرهاتان نمایش‌ داده می‌شود. البته این امکان هم برای کاربران محفوظ است که این استوری‌ها را از هرکس که نمی‌خواهند ببیندشان پنهان کنند حتی اگر آن فرد از فالوئرهاشان باشد.

این قابلیت در هفته‌های جاری به مرور در اختیار کاربران iOS و اندرویدی اینستاگرام قرار خواهد گرفت.

منبع: Ubergizmo


مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar reza

    یعنی چی ؟ من نفهمیدم …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه