ایکس‌باکس اسکورپیو می‌تواند روی فروش ایکس‌باکس وان تاثیرگذار باشد

۱۹ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان NPD که همیشه آمار فروش کنسول‌های بازی در کشور آمریکا را منتشر می‌کند، گفت که کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو می‌تواند به فروش ایکس‌باکس وان در این کشور کمک کند و باعث شود که کنسول نسل هشتمی مایکروسافت بیشتر از پلی‌استیشن ۴ بفروشد.

«مت پیسکاتلا» (Mat Piscatella) از سازمان NPD در گفت‌وگو باسایت GamesIndustry به این موضوع اشاره کرد با در نظر گرفتن بازاری که مایکروسافت برای کنسول جدید خودش تصور کرده، این کنسول جدید می‌تواند افراد مختلفی را به خرید ایکس‌باکس وان تشویق کند.

پیسکاتلا گفت:«به نظر من اسکورپیو  می‌تواند به فروش ایکس‌باکس وان مخصوصا در سال ۲۰۱۷ کمک کند. اسکورپیو پتانسیل این را دارد که بتواند فروشی بالاتر از پلی‌استیشن ۴ در بازار آمریکا داشته باشد.»

براساس اطلاعات منتشر شده در طول چند سال گذشته بسیاری از توسعه دهندگان از شرایط ساخت بازی روی ایکس‌باکس وان ناراضی بودند و به همین دلیل خیلی‌ها بازی‌های خودشان را روی این کنسول منتشر نکردند. حالا مایکروسافت با اسکورپیو تصمیم گرفته که نظر توسعه‌دهندگان رابه سمت خودش جلب کند و کاری کند که آن‌ها بازی‌های بیشتری برای ایکس‌باکس وان تولید کنند. البته باید ببینیم که بازی‌سازان چگونه می‌توانند بازی خودشان را برای هر دو پلتفرم اسکورپیو و ایکس‌باکس وان معمولی توسعه دهند.

در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه این کنسول مشخص نشده، اما احتمال می‌رود که اسکورپیو با قیمت نزدیک به ۵۰۰ دلار در پاییز سال ۲۰۱۷ راهی بازار شود. قطعا در نمایشگاه E3 امسال هم اطلاعات بیشتری از این کنسول بازی منتشر خواهد شد و بازی‌های مختلفی هم برای آن به نمایش در می‌آید.

منبع: VG247
telegram_ad2_1

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه