باتری لومیا ۹۵۰XL را می‌توان تعویض کرد

۱۳ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فردا گوشی‌های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL به شکل رسمی معرفی خواهند شد. هر چقدر هم به زمان معرفی این محصولات نزدیک‌تر می‌شویم، خبرهای جدیدی درباره آن‌ها منتشر می‌شود.

با توجه به تصویر لو رفته از لومیا ۹۵۰XL، به‌نظر می‌رسد که باتری آن قابل تعویض خواهد بود.

به‌تازگی تصویری از گوشی لومیا ۹۵۰XL به‌بیرون درز کرده است. در این تصویر مشخص شده که باتری لومیا ۹۵۰XL را می‌توان تعویض کرد. با نگاهی به این عکس که توسط OnLeaks@ منتشر شده، مایکروسافت برای آن از یک باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده است. همچنین قابل تعویض بودن باتری موضوع مهمی است که در بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار بازار دیده نمی‌شود. باتری‌ها پس از دوسال خراب می‌شوند و کاربران دیگر نمی‌توانند از گوشی خودشان استفاده کنند. این موضوع باعث می‌شود که آن‌ها گوشی خودشان را عوض کنند.

این اتفاق در گوشی‌های آیفون بیشتر به چشم می‌خورد. زمانی که باتری ضعیف می‌شود، زودتر شارژ تمام می‌کند و پس از مدتی هم کاربر مجبور به تعویض گوشی می‌شود. هنوز مشخص نشده که آیا گوشی لومیا ۹۵۰ هم از باتری قابل تعویض بهره می‌برد یا خیر، اما این گوشی‌ها ظاهری شبیه به یکدیگر دارند.

1-lumia-950-xl-battery

گوشی لومیا ۹۵۰XL از یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد. یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته است. برای این گوشی از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است. میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه ارتقا داد. در شایعات گفته شده که این گوشی از کارت حافظه تا ۲ ترابایت پشتیبانی می‌کند.

منبع: Uber Gizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar عباس آریان پور

    مررررررسی ..

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه