کنفرانس امسال سونی در E3 روی چهار بازی تمرکز دارد

۲۲ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
نمایشگاه E3 2018

زمان و تاریخ برگزاری کنفرانس‌های پیش از نمایشگاه E3 2018 یکی پس از دیگری از سوی شرکت‌ها اعلام می‌شوند. سونی هم مثل همیشه کنفرانس پایانی بزرگترین رویداد سال صنعت بازی است. «شاون لیدن» (Shawn Layden)، مدیر استودیوهای بازی‌سازی سونی، در جدیدترین قسمت پادکست پلی‌استیشن جزییات کنفرانس‌شان را مشخص کرده است.

طبق گفته‌ی شاون لیدن، کنفرانس امسال سونی قرار است روی چهار بازی تمرکز داشته باشد و آن‌ها را با عمق زیادی بررسی کند. چهار بازی انتخاب شده برای کنفرانس E3 2018 سونی از این قرار هستند:

  • Death Stranding ساخته‌ی استودیوی Kojima Productions
  • Ghost of Tsushima ساخته‌ی استودیوی Sucker Punch Productions
  • Spider-Man ساخته‌ی استودیوی Insomniac Games
  • The Last of Us Part II ساخته‌ی استودیوی Naughty Dog

لیدن درباره‌ی کنفرانس امسال سونی گفته است: «دو سه سال گذشته، اگر دقت کرده بودید، متوجه تلاش ما برای تعریف دوباره و از اول کنفرانس‌های E3 شده‌اید. می‌خواهیم کنفرانس امسال هم تازه و جدید باشد و سبک محتوایی که در اختیار طرفداران‌مان قرار می‌دهیم را داشته باشد.»

مدیر استودیوهای بازی‌سازی سونی ادامه داده است: «در E3 امسال به چهار بازی آینده نگاهی عمیق خواهیم داشت و محتوایی شگفت‌انگیز تولید کرده‌ایم. مطمئنم همه هیجان زده هستند تا آن‌ها را ببینند. امسال می‌خواهیم برای ارایه‌ی این محتوا، روندی متفاوت را در پیش بگیریم.»

کنفرانس سونی در E3 2018 برای روز ۱۱ ژوئن در ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران برنامه ریزی شده است.

با توجه به صحبت‌های شاون لیدن، تصور می‌کنیم امسال با مراسمی مثل کنفرانس‌های سال گذشته و معمول E3 روبرو نشویم. ممکن است کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2018 شبیه به کنفرانس PlayStation Experience پارسال باشد و فقط روی چند بازی تمرکز کند.

زمان زیادی تا کنفرانس سونی باقی نمانده است. کنفرانس سونی در E3 2018 برای روز ۱۱ ژوئن در ساعت ۵:۳۰ صبح به وقت ایران برنامه ریزی شده است.

همین که قرار است گیم‌پلی Death Stranding و The Last of Us Part II و احتمالا Ghost of Tsushima را ببینیم حسابی خوشحال‌مان می‌کند.

منبع: Polygon

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. Avatar Alireza

    سلام آقای میرزایی به نظر شما چند درصد

    احتمال معرفی ناتی داگ برای یک uncharted

    جدید هست؟

  2. Avatar erfan

    من که اگر میتوانستم همه را میخریدم . چند سال گذشته را با الان مقایسه کنید و حال ، آینده را تصور کنید . متاسفانه ما در کشوری زندگی کنیم که برنامه ریزی روی پول در آن یک کار بی فایده است . قصد داشتم با ۳ میلیون تومان یک کنسول ps4 pro و ۵ عدد بازی بخرم . اما الان باید ۴/۲۰۰ پول بگذارم تا بنوانم یک ps4 pro و۴ بازی بخرم

  3. Avatar MOHAMMAD HM

    چرا دیزگان نیست؟

  4. Avatar Hossein.gk.1

    لامصب death stranding ک تریلرشو دیدم خیلی بازی سختی ب نظر میرسه تقریبا هیچی از تریلره نفهمیدم با اینکه ی پادکست هم واسش رفتید اصلا معلوم نبود چی ب چیه

  5. Avatar shayan

    سلام آقای میرزایی سوییچ هایی که الان داره تولید میشه در مثلا آمریکا فروخته میشه قابلیت هک شدن داره؟یعنی هنوز هک هست یا نه؟اگه میشه جواب بدید.

    1. موضوع اینجاست که پلی‌استیشن۴ هم با این اوصاف، هک شده به حساب میاد؛ چون تونستن قفل‌های روی اون رو دور بزنن و به فایل سیستم دسترسی پیدا کنن.
      ولی آیا شما بازی هک شده روی پلی‌استیشن۴ می‌بینی؟ آیا فرم‌ویر هک شده‌ای برای پلی‌استیشن۴ عرضه شده که شما روی کنسول نصب کنی؟ کسی هم که تونسته پلی‌استیشن۴ رو هک کنه، روی یکی از اولین نسخه‌های فرم‌ویر کنسول بوده.
      با سابقه‌ای که کنسول‌های نینتندو دارن، من پیش‌بینی می‌کنم نینتندو سوییچ هک بشه، ولی فعلا نه کنسول هک شده‌ای وجود داره، نه فرم‌ویر دستکاری شده‌ای، نه کارتریج هک شده‌ای و چیزی.
      یک هکر تونسته یه حفره‌ی امنیتی کشف و به هسته‌ی کنسول دسترسی پیدا کنه؛ همین.

      1. Avatar shayan

        من می خواهم یک سوییچ بخرم ولی با این قیمت بازی ها.می خواستم ببینم اگه هک میشه ؟ بخرم. و نظرتون را راجع به قیمت بازی ها بدونم؟

  6. Avatar hossein142

    فقط بازی استاد رو میخوام
    Death stranding عشقه

  7. Avatar میر پویا محجوب خطیبانی

    برای من بین این چهار تا Ghost of Tsushima و death stranding اولویت دارند. البته صرفا در حد آرزو چون فاتحه بازی رو باید بخونیم با این وضعیت. این نسل بی کار بی پول بی آینده اگه بازی هم نباشه احتمالا زیاد دوام نمی آوریم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه